درک اعتبارنامه های قابل تأیید (VC)

عکس پروفایل میکی مالر هکر ظهر

ماده سه – شیرجه مقدماتی به VC (اعتبار قابل تأیید)

اعتبارنامه های قابل تأیید به شدت از شناسه های غیرمتمرکز برای شناسایی افراد ، سازمان ها و موارد مختلف و دستیابی به تعدادی تضمین محافظت کننده از امنیت و حریم خصوصی استفاده می کنند. آنها اسنادی صادر شده و به صورت رمزنگاری امضا شده اند ، که بیشتر توسط رایانه ها قابل درک است تا افراد.

پیش نیازها

معرفی

امروزه بیشتر افراد از اشکال مختلف نشانه های هویتی استفاده می کنند – به عنوان مثال ، برای تأیید تابعیت ، توانایی رانندگی اتومبیل یا عضویت در باشگاه ورزشی. امروزه این توکن ها شکل کارت های پلاستیکی به خود می گیرند. بعضی اوقات ، این کارت ها را می توان در یک برنامه تلفن نیز جمع آوری کرد. با این حال ، این هنوز اشکالات عمده ای دارد. اعتبار کارت ها اغلب به صادر کننده بستگی دارد و شما نمی توانید از آنها برای اهداف دیگر یا مکان های دیگر استفاده کنید. علاوه بر این ، اعتبار یک طرفه است – صادر کننده همیشه می تواند رمز را لغو کند ، و شما هر زمان بخواهید تمام مزایای خود را از دست می دهید زیرا کنترل مستقیم این اعتبارات را ندارید.

اما این را در نظر بگیرید: به جای کیف پول پر از کارت های پلاستیکی ، که بیشتر آنها را می توانید تحت شرایط بسیار خاص و در مکان های خاص استفاده کنید ، مجموعه ای از اعتبار دیجیتال خواهید داشت که هم به عنوان شناسه ، هم اطلاعات بیومتریک ، هم دانشگاه کار می کنند مدرک دیپلم ، عضویت در باشگاه شما ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور