تابستان دوج | هکر ظهر

عکس پروفایل ظهر آنتونی واتسون هکر

پیر هستم. من احتمالاً خیلی پیر هستم که نمی توانم با Dogecoin بازی کنم ، اما من اینجا هستم. من JFK خیلی پیر هستم وقتی به دنیا آمدم رئیس جمهور شدم و الویس پریسلی را در کنسرت دیده ام. این هنوز خیلی جوان است اما واقعاً یک هیپی بوده است.

من در انقلاب مردمی 1967 که به عنوان تابستان عشق معروف است شرکت نکردم ، اما از نزدیک شاهد آن در دهه شصت کالیفرنیا بودم. عصر پویایی بود. دوران تحولات عظیم و آشفتگی اجتماعی. این تغییر توسط واقعیتی که توسط یک نسل کل پذیرفته شد ، به انقلاب منجر شد. نسلی که از نظر جسمی به قدری بزرگ بود که انسان باتلاقی را باتلاق می داد.

من امروز پویایی مشابهی را در جامعه احساس می کنم. هزاره ها از درگیری های جهانی که ملت در بیشتر زندگی خود انجام داده است خسته شده اند. آنها جوان و آرمان گرا هستند. همانطور که هیپی ها سعی در ایجاد صلح و عشق به جهان داشتند ، نسل هزاره نیز همانگونه که Dogecoin را در آغوش می کشند احساس مشابهی دارند.

فقط شعار این ارز رمزنگاری نیست که این احساس را به من می دهد. با این حال ، شعار Do Only Good Everyday مطمئناً این ایده ها را در مرکز این جامعه Dogecoin قرار می دهد. هزاره ها با این شعار از یک ارز رمزنگاری شده استقبال می کنند ایده واقعی ایده آلیسم آنهاست.

تولد من به معنای یادآوری تابستان عشق و جنگ فرهنگی است. تابستان عشق با …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور