ارتباط بین زمان کار مرکز داده و کیفیت برق

تاریخ: پنجشنبه 20 مه 2021
زمان: 12:00 بعد از ظهر به وقت تابستانی شرقی
مدت زمان: 1 ساعت

مراکز داده برای تبدیل شدن به ضربان قلب مشاغل تکامل یافته اند ، به این معنی که کارایی م keepingثر آنها بسیار مهم است. وقتی آنها پایین می روند ، همه ما با آنها پایین می آییم.

اما آیا می دانید مسائل مربوط به کیفیت برق علت شماره یک قطعی است؟ و خسارات اقتصادی در اینجا متوقف نمی شود. موسسه تحقیقاتی نیروی برق تخمین می زند مشاغل ایالات متحده به دلیل کیفیت پایین برق بین 119 تا 188 میلیارد دلار در سال ضرر کنند. با آگاهی موقعیتی بیشتر از مباحث مربوط به کیفیت برق و هارمونیک ها ، می توان از قطع شدن آن جلوگیری کرد. این وبینار ویژه کیفیت انرژی ، قابلیت اطمینان و نوآوری در انرژی را پوشش خواهد داد. بعلاوه ، خواهید آموخت که رهبران صنعت در هنگام طراحی آینده پایدارتر ، برای اطمینان از تحویل نیرو چه می کنند.

به وبینار ما بپیوندید تا:

  • درباره مرز نوآوری در کیفیت برق ، تحویل و تأمین منابع اطلاعاتی کسب کنید
  • مسئله قابلیت اطمینان انرژی که بر مراکز داده تأثیر می گذارد را با جزئیات بیشتری کاوش کنید و دریابید که برای محافظت از مرکز داده خود چه کاری می توانید انجام دهید
  • بیاموزید که چگونه فناوری سنجش نوری جدید و ایمن تر می تواند به مرکز داده در مسیر ضد خاموش بودن کمک کند
  • روش هایی را برای مشارکت با برنامه محلی خود بیاموزید تا داده های کیفیت برق مورد نیاز خود را در حالی که به شبکه مقاوم تری کمک می کنید ، بدست آورید
  • برای اولین بار ، شروع کار نیازی به چالش نیست

حمایت شده توسط:

micatu logo.png

اکنون ثبت نام کنید!
اگر قبلاً ثبت نام کرده اید ، برای دسترسی به اینجا کلیک کنید.

بلندگوها:

بیل کلیمان. jpgبیل کلیمن ، سردبیر مشارکت ، دانش مرکز داده
بیل معاون اجرایی راه حل های دیجیتال در سوییچ است. آقای کلیمن با استفاده از آخرین فن آوری نوآورانه راه حل هایی ارائه می دهد که به مشتریان کمک می کند تا در بازارهای رقابتی سرآمد باشند. به عنوان رهبر اندیشه فناوری ، بیل در مطالعه Onalytica از 100 فرد با نفوذ برتر در چشم انداز ابر در رتبه 16 جهانی و در مطالعه از متخصصان برتر امنیت داده شماره 4 قرار گرفت. بیل را در توییترQuadStack وSwitch دنبال کنید.

Amanda.jpgآماندا فريك ، معاون فروش آمریکای شمالی، میکاتو
آماندا فريك ، نايب رئيس فروش آمريكاي شمالي براي ميكاتو ، در تلاش است تا يك آينده مسئولانه انرژي را فعال كند. بیش از یک دهه فعالیت در طیف عملیاتی میدانی ، از جمله تعویض کابل های زیرزمینی ، شاخص های قابلیت اطمینان ، اندازه گیری پست و طراحی توزیع برق ، آماندا خود را به عنوان یکی از زنان و جوانان پیشرو در صنعت برق متمایز کرد. در حال حاضر در بخش فروش مهندسی مشغول به کار است ، آماندا با استفاده از تجربیات عملی خود پروژه هایی مانند فن آوری سنسور خط ، کاهش آتش ، مدرنیزاسیون شبکه و انعطاف پذیری را در اجرای و پشتیبانی فنی پشتیبانی می کند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور