دانشمند داده در مقابل مهندس نرم افزار – تفاوتهای اصلی توضیح داده شده است

اصطلاح علم داده و داده های بزرگ به آرامی دنیای علوم رایانه را اشغال می کند ، دانشمند داده به عنوان یک گزینه شغلی جدید در حال ظهور است. مهندسی نرم افزار یک رشته قدیمی است که قبلاً جایگاه کاملی در دنیای فناوری اطلاعات یافته است. دانشمندان داده افراد بسیار واجد شرایط هستند. آنها با چرخه زندگی یادگیری ماشین آشنا هستند و نمی دانند. هرچه موقعیت شما پیشرفته تر باشد ، مجموعه مهارت های پیشرفته تری مورد نیاز است. مهارت های تجزیه و تحلیل داده ها به دانشمندان داده کمک می کند تا داده های خود را عمیق تر درک کرده و بینش های ارزشمندی را بدست آورند که می تواند به ارائه راه حل کمک کند.

تصویر
عکس پروفایل Ankit Dixit Hacker Noon

آنکیت دیکسیت

من یک توسعه دهنده نرم افزار هستم

علم داده یکی از زمینه های نوظهور در صنعت فناوری اطلاعات است. از سوی دیگر ، مهندسی نرم افزار در حال حاضر به خوبی تثبیت شده است. فارغ التحصیلان علوم کامپیوتر معمولاً از آنچه مهندسان نرم افزار هستند آگاه هستند اما از آنچه دانشمندان داده انجام می دهند اطلاعات مبهمی دارند. هر دوی این نقش ها در تیم های مربوطه اهمیت خاص خود را دارند. در این وبلاگ ، تفاوتهای بین این دو در مورد مهارتها ، حقوق ، مسیر شغلی و روشها را مورد بحث قرار می دهیم. هدف وبلاگ درک بهتر این موقعیت ها و نحوه همکاری آنهاست.

اصطلاحات علم داده و داده های بزرگ به آرامی دنیای علوم رایانه را اشغال می کند ، دانشمند داده به عنوان شغلی جدید در حال ظهور است …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور