خلاصه اخبار مرکز داده: اخراج Dropbox، قطع Google | دانش مرکز داده

از آنجایی که اخبار مرکز داده سریعتر از همیشه در حال حرکت هستند، ما می خواهیم این کار را برای متخصصان مرکز داده آسان کنیم تا سر و صدا را کاهش دهند و مهم ترین داستان های هفته را پیدا کنند.

خلاصه اخبار دانش مرکز داده آخرین اخبار و پیشرفت‌ها را در صنعت مرکز داده – از سرمایه‌گذاری و ادغام گرفته تا تهدیدات امنیتی و روندهای صنعت، به شما ارائه می‌دهد.

برای به روز ماندن در مورد همه مراکز داده، در خبرنامه روزانه Data Center Knowledge مشترک شوید تا محتوا را مستقیماً به صندوق ورودی خود دریافت کنید.

AT&T با جایگزین های BlackRock همکاری می کند

AT&T اعلام کرده است که قصد دارد خدمات Hyper-Gig Fiber خود را در سراسر کشور از طریق سرمایه گذاری مشترک با BlackRock Alternatives گسترش دهد. در نتیجه این همکاری، AT&T امیدوار است تا سال 2025 به 30 میلیون مشترک فیبر برسد و بهتر با ارائه دهندگان کابل، ارائه دهندگان فیبر منطقه ای و خدمات T-Mobile US و FWA Verizon رقابت کند.

مشکلات امنیتی در مراکز داده TikTok

در میان نگرانی قانونگذاران در مورد مدیریت مشکوک TikTok با داده‌های کاربران، گزارش فوربس متوجه نقص‌های امنیتی قابل توجهی در مراکز داده ویرجینیا این شرکت رسانه‌های اجتماعی شد.

طبق اسناد، عکس‌ها و مصاحبه‌های کارمندان، آسیب‌پذیری‌های امنیتی شامل فلش مموری‌های بدون علامت متصل به سرورها، بازدیدکنندگان بدون اسکورت در سالن‌ها، جعبه‌های هارد دیسک‌های بدون مراقبت، آلارم‌های ثابت درب و استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال است. بله!

روز بارانی Google Cloud در پاریس: آتش‌سوزی، سیل و خاموشی

روز چهارشنبه، Google Cloud با مجموعه ای از حوادث ناگوار در پاریس مواجه شد، زیرا یک حادثه “نفوذ آب” (که احتمالاً به آتش سوزی در مرکز داده تحت کنترل Global Switch مرتبط است) منجر به اختلال در خدمات در منطقه اروپا-غرب 9-a شد. در همان زمان، Google Cloud Networking و Load Balancing با مشکلات جداگانه‌ای مواجه شد و مناطقی در آسیا، استرالیا، اروپا، آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی را برای حدود 90 دقیقه تحت تأثیر قرار داد.

با وجود این اتفاقات ناگوار، Google Cloud اولین سه ماهه سودآور خود را با درآمد عملیاتی 191 میلیون دلاری از 7.4 میلیارد دلار درآمد ثبت کرد.

اخراج های فنی بیشتر – چه جدید است

این هفته، آمازون شروع به اجرای دور دیگری از اخراج‌ها کرد – این بار در بخش ابری AWS خود.

Dropbox نیز که مراکز داده خود را اداره می کند، اکنون به قطار تعلیق پیوسته است. روز پنجشنبه، درو هیوستون، مدیر عامل شرکت، از کاهش 16 درصدی (تقریباً 500 نفر) نیروی کار خود خبر داد تا اطمینان حاصل شود که Dropbox در خط مقدم عصر هوش مصنوعی قرار دارد.

اگرچه به هیچ وجه غیرمعمول نیست، اما دیدن اینکه چگونه مدیران عامل به راحتی کارمندانی را که دیگر به یک هدف سرمایه ای فوری خدمت نمی کنند ادامه می دهند، ناامید کننده است.

Data Center World 2023: با مصاحبه های کلیدی آماده شوید

در آماده سازی برای DCW 2023 در آستین، تگزاس، تیم DCK با برخی از مورد انتظارترین سخنرانان اصلی امسال مصاحبه کرد، از جمله:

پس از خواندن این مصاحبه ها، فراموش نکنید که نکات کلیدی را به برنامه کنفرانس خود (احتمالا شلوغ!) اضافه کنید. ما شما را آنجا خواهیم دید!

سایر مطالب مرکز داده عالی (و یک ویدیو) در DCK این هفته

مراکز داده سنتی در مقابل مراکز داده فرامقیاس: تفاوت چیست؟ مرکز داده هایپرمقیاس چیست؟? در این ویژگی، کریستوفر توزی به پرسش‌های پیچیده پیرامون نحوه تعریف ما از مقیاس‌کننده‌ها می‌پردازد.

سرورهای ابری Bare-Metal در مقابل Bare Metal در یک مرکز داده خصوصی. آیا بین سرورهای فلزی برهنه در ابر عمومی و سرورهای فلزی خالی در یک مرکز داده خصوصی انتخاب می‌کنید؟ با این توضیح دهنده عمیق، در مورد بهترین راه حل برای حجم کاری خود تصمیم آگاهانه بگیرید.

قوانین، سوالات و تمرینات برای مراکز داده آینده. در نهایت، در این خلاصه ویدیویی مرکز داده جهان 2022، بن همرسلی آینده‌پژوه قوانین، سؤالات و تمرین‌های فکری را شرح می‌دهد تا به ما در تجسم مراکز داده آینده کمک کند.

این همه برای این هفته است. کدام یک از این داستان ها برای شما مهمتر است؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید!

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور