معنی کابل زیردریایی اصلی چین برای معماران شبکه ایالات متحده | دانش مرکز داده

بر اساس گزارش اخیر رویترز، طرح هایی برای اینترنت های رقیب در زیر دریا بین ایالات متحده و چین در حال ظهور است.

رویترز می گوید شرکت های مخابراتی دولتی چین در حال ساخت یک شبکه کابل اینترنت فیبر نوری 500 میلیون دلاری در کف دریا هستند. چهار نفری که رویترز به نقل از آنها می گوید، شرکت ارتباطات راه دور چین (China Telecom)، China Mobile Limited، و China United Network Communications Group (China Unicom) در حال برنامه ریزی برای “پیشرفته ترین و گسترده ترین شبکه های کابلی زیر دریای جهان” هستند.

به گفته رویترز، این کابل که اروپا-خاورمیانه-آسیا (EMA) نام دارد، از هنگ کنگ به جزیره جزیره چینی هاینان و سپس به سنگاپور، پاکستان، عربستان سعودی، مصر و فرانسه ادامه می یابد.

به گزارش رویترز، HMN Technologies که اکثریت آن متعلق به Huawei Technologies است، کابل چینی EMA را تولید و نصب خواهد کرد.

یک شرکت کابلی زیردریایی آمریکایی SubCom در حال نصب یک کابل 600 میلیون دلاری به نام آسیای جنوب شرقی-خاورمیانه-غربی اروپا 6 (SeaMeWe-6) است که به داده ها اجازه می دهد تا از آسیا به اروپا از طریق آفریقا و خاورمیانه جریان یابد. کابل فیبر بیش از 12000 مایل در کف دریا گسترش خواهد یافت. از سنگاپور تا فرانسه اجرا خواهد شد و تکمیل آن برای سال 2025 برنامه ریزی شده است.

یک سخنگوی SubCom از اظهار نظر در مورد این داستان خودداری کرد.

داگ مدوری، مدیر تجزیه و تحلیل اینترنتی شرکت مشاهده‌پذیر شبکه Kentik، می‌گوید: «همچنان که فناوری پیشرفت می‌کند و نیازها افزایش می‌یابد، همیشه کابل دیگری ساخته می‌شود که جایگزین برخی از کابل‌هایی می‌شود که مانند SeaMeWe-3 از کار افتاده‌اند.

بیش از 95 درصد از ترافیک داده های بین قاره ای جهانی از طریق کابل های زیردریایی از کف اقیانوس عبور می کند. Madory آنچه را که مدیران شبکه باید در مورد کابل اینترنت زیردریایی چین فکر کنند را تجزیه می کند.

آیا کابل زیردریایی چین بر معماران شبکه ایالات متحده تأثیر می گذارد؟

Madory می‌گوید برای شروع، معماران شبکه ممکن است در نحوه واکنش به کابل جدید چین محدود باشند زیرا نمی‌توانند از تنظیمات پیکربندی برای اجتناب از آنها استفاده کنند.

“من فکر می کنم انجام هر کاری بسیار سخت است زیرا …

به خواندن این مقاله ادامه دهید محاسبات شبکه

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور