جنرال موتورز از سال 2023 نرم افزار مبتنی بر ابر را در خودروهای خود خواهد داشت

(بلومبرگ) – شرکت جنرال موتورز در حال ورود به خدمات نرم افزاری است و اعلام کرد که پلتفرمی به نام Ultifi در مدلهای جدید از 2023 شروع می شود.

ایده این است که از سیستم مبتنی بر ابر برای به روزرسانی های هوایی استفاده کنید ، که شرکت تسلا قبلاً انجام می دهد ، و ویژگی های جدیدی مانند تلفن هوشمند برای خودروها مانند تشخیص چهره برای راه اندازی خودرو ارائه دهید. جنرال موتورز در بیانیه ای اعلام کرد که پلت فرم Ultifi به خودرو پایه و اساس برنامه ها و خدمات مختلف را می دهد.

خدمات نرم افزاری هیچگاه برای خودروسازان نقطه قوت نبوده است: مصرف کنندگان به طور معمول از تلفن های هوشمند خود برای ناوبری و سایر خدمات استفاده می کنند. سیستم ایمنی و نگهبانی OnStar جنرال موتورز هرگز به یک پولساز بزرگ تبدیل نشد و سیستم های رقیب معمولاً موفقیت کمتری داشتند.

جنرال موتورز به فکر برخی ویژگی های پیشرفته است. یک ماشین می تواند دارای تنظیماتی برای کاهش سرعت رانندگان نوجوان در مناطق مدرسه باشد. این سیستم همچنین می تواند میزبان V2X باشد ، برنامه ای برای وسایل نقلیه به همه چیز که خودروها را قادر می سازد تا با سایر وسایل نقلیه مشابه مجهز شده و رانندگان را نسبت به خطرات یا تغییر شرایط جاده هشدار دهند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور