جدیدترین تریلر Rachet & Clank: Rift Apart Gameplay پرچین ، مکان های جدید و مکانیک را به نمایش می گذارد

عکس پروفایل ظهر جفری هریس هکر

@84جفری هریس

در حال حاضر در بورس تحصیلی Hacker Noon Blogging ثبت نام کرده اید.

Insomniac Games و Sony PlayStation تریلر جدیدی از گیم پلی را برای قسمت بعدی سری Ratchet & Clank منتشر کردند که شخصیت جدید زن Lombax را به نمایش می گذارد ، که به درستی Rivet نام دارد. دنباله جدید ، Ratchet & Clank: Rift Apart اواخر این تابستان پخش می شود.

به گفته Insomniac ، ریوت یک مبارز مقاومت است که در بعد دیگری زندگی می کند. در این واقعیت متناوب ، Emperor Nefarious کنترل دارد و همه کسانی را که مخالف او هستند شکار می کند. تریلر جدید شامل برخی مکان های جدید ، از جمله Nefarious City ، Sargasso و Torren IV ، همراه با نگاهی جدید به سلاح ها و مکانیک های بازی برای عنوان جدید است. بر اساس این تریلر ، به نظر می رسد صداپیشگی وی از ستاره باسابقه صداپیشگی جنیفر هیل است که به دلیل کار در نقش فرمانده شپارد در Mass Effect و دکتر نائومی هانتر در سری Metal Gear Solid ، بیشتر مورد توجه بازیکنان است.

بعلاوه ، مدیر خلاق Insomniac Games مارکوس اسمیت در بلاگ پلی استیشن تأیید کرد که مارک مادرزبو ، یکی از بنیانگذاران گروه DEVO ، به عنوان آهنگساز موسیقی متن موسیقی Rift Apart خدمت می کند. یکی از ترانه های او نیز در این تریلر وجود دارد.

Ratchet & Clank: Rift Apart Digital Deluxe Edition & New Trailer

Insomniac همچنین جزئیات مربوط به …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور