بروکفیلد برای خرید املاک مرکز داده با معامله 775 میلیون دلاری | دانش مرکز داده

(بلومبرگ) — Brookfield Infrastructure Partners بیشتر دارایی های شرکت مرکز داده ورشکسته Cyxtera Technologies Inc. را به قیمت 775 میلیون دلار به دست خواهد آورد و دارایی های جدیدی را در یک حوزه کلیدی تمرکز برای مدیر دارایی جایگزین اضافه می کند.

بر اساس بیانیه ای که روز چهارشنبه منتشر شد، شرکت مستقر در تورنتو قراردادی را برای خرید املاکی که هفت مرکز داده Cyxtera در ایالات متحده در آن قرار دارند از چندین مالک امضا کرد. این معامله که قبلا توسط بلومبرگ گزارش شده بود شامل خرید دارایی های بروکفیلد از Digital Realty Trust Inc. و Digital Core REIT می شود.

بروکفیلد زیرساخت با خریدهای اخیر شرکت اروپایی Data4 و Compass Datacenters، دارایی های مرکز داده خود را ایجاد کرده است. این دومی را با مشارکت طرح بازنشستگی معلمان انتاریو به مبلغ 5.5 میلیارد دلار خریداری کرد.

نلسون فونسکا، مدیر اجرایی Cyxtera در بیانیه ای گفت: “این توافق و تغییرات در مجموعه مراکز داده، مهمتر از همه افزایش مالکیت تسهیلات ما، به ما این امکان را می دهد که بر روی شتاب کسب و کار خود و موقعیت بهتر Cyxtera برای آینده ایجاد کنیم.”

به طور جداگانه، Cyxtera موافقت کرد که تجارت خود را در مراکز داده مونترال و ونکوور خود به Cologix Inc بفروشد.

Cyxtera در ماه ژوئن درخواست ورشکستگی فصل 11 را داد زیرا به دنبال تامین مالی جدید بود. این شرکت در سال 2017 پس از تلفیق مرکز داده و کسب و کار هم‌محلی CenturyLink با عملیات امنیتی و تجزیه و تحلیل داده‌های Medina Capital تشکیل شد. در سال 2021، Cyxtera با یک شرکت چک سیاه در معامله ای ادغام شد که ارزش این شرکت ترکیبی را در حدود 3.4 میلیارد دلار بر اساس سرمایه گذاری انجام داد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور