برقراری ارتباط قدرت با فونت “میلی متر” و دستیابی به UX بهتر با استفاده متفکرانه از شبکه ها

عکس پروفایل Hua Shu Hacker Noon

@هواشوهوا شو

بنویسید: blog.typogram.co | کار: typogram.co

خوش آمدید به تایپوگرام خبرنامه FontDiscovery ، نوشته شده توسط قلم ساکن و طراحی شما ، Hua. اگر این سریال را دوست دارید ، می توانید مشترک شدن در اینجا. همچنین می توانید آن را بخوانید وبلاگ ما.

امیدوارم که آخر هفته طولانی آرامش را داشته باشید! آیا کار سرگرم کننده ای انجام دادید؟ در اینجا نظر دهید و یا در توییتر آنچه را که انجام دادید ، dm کنید. دوست دارم راجع بهش بشنوم! امیدوارم استراحت هفته خوبی داشته باشید.

img: نمونه میلی متر. میلی متر از این طریق نامگذاری شده است زیرا براساس سیستم متریک متر ساخته شده است

قلم هفته

آینده با میلی متر خیره می شود

در دهه 1960 ، Aldo Novarese قلم ایجاد کرد که به بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ پاپ تبدیل شد. Microgramma و Eurostile بر اصطبل های علمی تخیلی مانند Star Trek Franchise تسلط داشتند. از آن زمان ، این سری های هندسی هندسی شکل مربع ، نحوه ارتباط بصری مارک های علم و فناوری را تعریف کرده اند.

img: Microgramma یا Eurostile Wide (بالا) و Microgramma (پایین) که در Star Trek استفاده می شوند. منبع: fontshop ، reddit

میلی متر نوعی از sans serif است که sans serif هندسی نامیده می شود (مشابه Jost که قبلاً به آن پرداختیم). به جای الهام گرفتن از خوشنویسی ، sif های هندسی هندسی از اشکال هندسی با کنتراست بسیار کم در حرکت گرفته شده اند. اگر با دقت به میلی متر نگاه کنیم ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور