انویدیا مرکز توسعه نرم افزار AI Dev را نشان می دهد ، گواهینامه پردازنده Teases Arm را تحریک می کند

انویدیا از Base Command ، مرکز توسعه مبتنی بر ابر برای پروژه های مقیاس بزرگ و چند تیمی هوش مصنوعی رونمایی کرده است.

این پلتفرم امکان به اشتراک گذاری آسان منابع از طریق رابط کاربر گرافیکی و API های خط فرمان و همچنین داشبورد نظارت و گزارش یکپارچه را فراهم می کند.

Command Base بصورت اشتراک ماهانه حق بیمه بصورت مشترک با NetApp ارائه می شود که شامل دسترسی به ابر رایانه های DGX SuperPOD AI انویدیا و مدیریت داده NetApp است.

انتظار می رود که Google Cloud اواخر امسال Base Command را به بازار خود اضافه کند. نسخه ای برای اجرای داخلی نیز موجود است.

“[Base Command] پیچیدگی مدیریت گردش کار هوش مصنوعی را کاهش می دهد ، بنابراین دانشمندان و محققان می توانند زمان بیشتری را برای توسعه پروژه های هوش مصنوعی خود صرف کنند و زمان کمتری را برای مدیریت ماشین آلات خود صرف کنند. “

پلت فرم Base Command با NetApp اکنون با قیمت ماهانه اشتراک از 90،000 دلار برای مشتریان دسترسی زودرس در دسترس است.

گواهینامه های بازو و ارتباطات BlueField-2 DPU

انویدیا همچنین اعلام کرد که “ده ها” سرور جدید برای اجرای نرم افزار AI Enterprise خود که با مشارکت VMware توسعه یافته است ، مجوز گرفته اند. اکنون سیستم های بیش از 50 سازنده نشان از جمله سیستم های Asus ، Dell Technologies ، Gigabyte و Lenovo را دریافت کرده اند.

داس گفت: “اکوسیستم باز و رو به رشد سیستم های دارای گواهینامه انویدیا ، انتخاب بی سابقه مشتری را در سرورهایی که توسط انویدیا تأیید شده اند برای تأمین انرژی AI در کلاس جهانی فراهم می کند.”

برای دریافت گواهینامه ، سیستم ها تحت آزمایش قرار می گیرند و باید از نظر عملکرد ، امنیت و مقیاس پذیری بهترین روش های طراحی شرکت را رعایت کنند.

به زودی ، سرورهای چندین سازنده دسته جدیدی از سیستم های دارای گواهینامه انویدیا را ارائه می دهند که دارای BlueField-2 DPU – اساساً SmartNIC های ساخته شده با فناوری Mellanox است – برای افزایش عملکرد شبکه ، ذخیره سازی و امنیت. [For a technical breakdown of BlueField-2, see this AnandTech story].

انویدیا گفت: “با بارگیری وظایف از CPU ، یک BlueField-2 DPU می تواند همان خدمات مرکز داده را فراهم کند که ممکن است به 125 هسته پردازنده نیاز داشته باشد ، و چرخه های پردازنده سرور را برای اجرای طیف وسیعی از برنامه های مهم تجاری آزاد می کند.”

BlueField-2 DPU به طور گسترده توسط شرکت های نرم افزاری زیرساختی از جمله RedHat و VMware پشتیبانی می شوند. Red Hat برای کمک به توسعه دهندگان در ساخت برنامه های مجهز به DPU ، Red Hat Enterprise Linux را به آنها پیشنهاد می دهد.

انویدیا گفت که تلاش های صدور گواهینامه آن تا سال 2022 به سرورهای Arm CPU گسترش خواهد یافت و Gigabyte و Wiwynn قصد دارند سرورهای جدیدی را با پردازنده های مبتنی بر Arm Neoverse در ترکیب با GPU های معماری Nvidia Ampere ، BlueField-2 DPU یا هر دو ارائه دهند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور