نحوه استقرار م Vلفه های سرعت با ابزار ساخت سرعت

عکس پروفایل Edgar Hacker Noon

چند هفته پیش آخرین مسیر را برای راه اندازی خط لوله CI / CD در پروژه فعلی من طی کردیم ، از جمله توانایی استقرار اجزای Vlocity. و این تجربه ای است که شخصی ذکر کرده است می تواند برای سایر افراد Salesforce مفید باشد ، خصوصاً اگر از یکی از ابزارهای تخصصی Salesforce CI / CD موجود در بازار استفاده نمی کنید.

م componentsلفه های SFI (Salesforce Industries یا همان سرعت) با م traditionalلفه های متاداده سنتی متفاوت هستند. اجزای SFI به عنوان پرونده و پرونده های JSON در داخل سیستم عامل نشان داده می شوند. من مطمئن نیستم که Salesforce قصد تغییر در آینده را دارد یا خیر ، اما در حال حاضر برای استقرار این ملفه ها ، شما یا به ابزار Vlocity Build (CLI) یا Vlocity IDX (UI) نیاز دارید.

با فرض اینکه شما از هر ابزاری استفاده می کنید که قادر به اجرای دستورات SFDX باشد (به عنوان مثال Circle CI ، Travis CI ، Jenkins ، …) ، بنابراین می توان فرض کرد که شما از قبل NodeJS و NMP را در خط لوله ادغام کرده اید. بنابراین ، می توانید به راحتی یک اسکریپت برای نصب Vlocity Build Tool ایجاد کنید. در زیر یک فایل YAML سنتی است که در یک ابزار CI استفاده می شود ، قطعه مهم دستور npm است.

deploy-vlocity:
    executor: sfdx/default
    steps:
      - checkout
      - sfdx/install
      - run:
          name: Install Dependencies
          command: |
            sudo npm...
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور