اسناد حقوقی قابل خواندن دیگر “خوبی” ندارند

عکس پروفایل RockTerms Hacker Noon

@الیافRockTerms

موسس Rockterms ، ابزاری برای ایجاد اسناد حقوقی شفاف و بصری با استفاده از سازنده کشیدن و رها کردن.

احتمالاً درباره اثر پروانه شنیده اید – این ایده که اقدامات کوچک می توانند تأثیر گسترده ای بر سیستم های پیچیده داشته باشند. اینگونه است که من به بهبود سیاست های حفظ حریم خصوصی شرکت نگاه می کنم.

به مدت دوازده سال ، من با استارتاپ های بی شماری کار کردم که به آنها کمک می کند اسناد قانونی خود را تهیه و ویرایش کنند. با گذشت زمان متوجه شدم که می توان این اصطلاحات و سیاست ها را با پرهیز از اصطلاحات قانونی و احکام نامفهوم ، به روش بسیار ساده تری نوشت.

با وضع مقررات عمومی حفاظت از داده ها (GDPR) در سال 2018 ، من دیدم که یکی از بندهای آن از مشاهدات من پشتیبانی می کند. این سازمان گفت که سازمان ها باید یک اخطار حریم خصوصی که “به صورت مختصر ، شفاف ، قابل فهم و به راحتی قابل دسترسی” نوشته شده است در اختیار مردم قرار دهند. علاوه بر این ، در اینجا آمده است که در صورت لزوم باید از تجسم استفاده شود.

آخرین نکته در مورد تجسم ها خصوصاً توجه مرا به خود جلب کرد. من در آن زمان با مدیریت خود صحبت کردم و پیشنهاد دادم که اسناد قانونی موجود خود را با استفاده از نقاط و شمشیرها دوباره طراحی و بازسازی کنیم. ایده من با اشتیاق روبرو نشد زیرا درگیر شدن با یک طراح به معنی وقت اضافی و بودجه بود.

اما این فکر باعث شده بود که من دقیقاً بدانم چه چیزی اشتباه است …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور