راهنمای نهایی برای طراحی الگوها و کامپوزیت عمومی در پایتون

عکس پروفایل Asher Sterkin Hacker Noon

@خاکستراشر استرکین

تکنسین نرم افزار / معمار. 40 سال در این زمینه. با تمرکز بر راه حل های Cloud Serverless Native

مستقیما به نقطه

توسعه دهندگان نرم افزار افراد شلوغی هستند. آنها هیچ وقت برای خواندن متن های بلند و براق ندارند. این پست برای پایتونیستای باتجربه است ، بنابراین بیایید مستقیم به اصل مطلب بپردازیم.

الگوی طراحی کامپوزیت یکی از موارد مورد علاقه من است. این یک ساختار فوق العاده قدرتمند است – هر زمان که بخواهید یک مجموعه و عناصر اساسی آن را یکنواخت درمان کنید ، مفید است. هر زمان که ساختار داده ای درخت مانند داشته باشیم ، خواه یک سیستم فایل ، منابع پشته ابری ، کد یا هر چیز دیگری باشد که از قسمت های کوچکتر تشکیل شده باشد ، الگوی ترکیبی اولین الگوی طراحی است که باید در نظر گرفته شود.

با این حال ، این روش در فرمولاسیون سنتی OO خود دارای اشکالات جدی است. با دقت به نمودار معمول الگوی طراحی مرکب نگاه کنید:

شکل 1: الگوی طراحی کامپوزیت (از ویکی پدیا)

آیا مشکل را اینجا می بینید؟ اگر نه ، این قابل درک است. در واقع دو مشکل نزدیک به هم وجود دارد.

ابتدا ، روش سنتی Abstract Base Class ، بارگذاری بیش از حد تمام روشهای رابط انتزاعی را اجباری می کند. دوم ، در نتیجه ، کلاس Composite باید همه روشهای انتزاعی رابط را بارگیری کند ، حتی اگر اجرای آنها به احتمال زیاد کاری به اندازه پیش پا افتاده باشد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور