خبرنامه سئو شماره 94: اخبار سئو شهریور ماه

من در مسیر بهبودی هستم و هیجان زده هستم که این هفته به فعالیت های عادی خود بازگردم. در صدر فهرست من، سرپرستی این خبرنامه سئو و بررسی آخرین به روز رسانی های سئو در دو هفته گذشته است.

ماموریت من مثل همیشه این است که مرتبط ترین و به موقع ترین بینش ها را به شما ارائه دهم تا اطمینان حاصل کنم که احساس آگاهی بیشتر و یک قدم جلوتر در سفر سئوی خود خواهید داشت.

? قبل از اینکه به آخرین اخبار بپردازیم، می خواهم یک لطف کوچک و مداوم بخواهم. آیا به پادکست سئوی من امتیاز می دهید؟ من تلاش زیادی برای آن می‌کنم و برای بهبود مستمر تلاش می‌کنم. اگر فکر می کنید شایسته است، امتیاز پنج ستاره بسیار قدردانی می شود.

در عوض من به انجام تمام تلاشم ادامه خواهم داد و به شما این امکان را می دهم که به صورت رایگان از من بیاموزید. ممنون از همراهی شما… ❤️

سئوی برتر Moz – Cyrus Shepard – بهترین نکات و آزمایش‌های SEO خود را ارائه می‌کند

در این مصاحبه با کوروش شپرد کارشناس سئو در مورد حرفه و بینش خود در مورد بهینه سازی موتورهای جستجو امروز. کوروش به اشتراک گذاشت که چگونه در روزهای اولیه هنگام تلاش برای بازاریابی وب سایت های خود، به طور تصادفی وارد سئو شد. او کار خود را با انجام سئو برای شرکت همسرش آغاز کرد، سپس در SEO Moz در بخش پشتیبانی مشتری مشغول به کار شد و راه خود را ادامه داد تا به سئوی اصلی آنها تبدیل شود.

چگونه زمانی که یک نمایش سئو یک نفره هستید، واقعاً وقت استراحت داشته باشید [SEO Cash Flow #9]

به دنبال نکاتی در مورد چگونگی مرخصی زمانی که یک مشاور انفرادی سئو هستید، هستید؟ به من و میریام جسیر بپیوندید تا در این قسمت از جریان نقدی SEO، توصیه های دنیای واقعی را ارائه کنیم.

بالا اخبار سئو

در اینجا مهمترین است اخبار سئو و هوش مصنوعی از هفته گذشته

به‌روزرسانی محتوای مفید سپتامبر 2023

گرد و غبار آخرین به روز رسانی هسته گوگل حتی فروکش نکرده است و اکنون یکی دیگر وجود دارد.

تغییرات در نحوه عملکرد و نتایج غنی از پرسش‌های متداول

برای ارائه یک تجربه جستجوی تمیزتر و سازگارتر، Google نحوه نمایش برخی از انواع نتایج غنی در نتایج جستجوی Google را تغییر می‌دهد. به‌ویژه، آنها نمایان شدن نتایج غنی از پرسش‌های متداول را کاهش می‌دهند و نتایج «چگونه به غنی» را به دستگاه‌های رومیزی محدود می‌کنند.

برای کشف فرصت‌های رشد، کنسول جستجو را به Merchant Center مرتبط کنید

کنسول جستجو چند پیشرفت را در گزارش فهرست‌های برگه خرید راه‌اندازی می‌کند تا به بازرگانان کمک کند تا پیشنهادات محصول خود را بهتر مدیریت کنند. نوامبر گذشته، کنسول جستجو بخش جدیدی ایجاد کرد تا به بازرگانان کمک کند محصولات خود را در برگه خرید نشان دهند و با ایجاد یک حساب Merchant Center، کسب و کار خود را در سراسر Google توسعه دهند. امروز، کنسول جستجو این بخش را بهبود می‌بخشد تا به کسب‌وکارهایی که دارای حساب Merchant Center هستند کمک کند تا وضعیت محصولات خود را نظارت کنند و فرصت‌هایی را برای بهبود دید خود در Google کشف کنند.

مصاحبه من با تد کوبایتیس، خالق کورا را بررسی کنید.

مصاحبه من با تد کوبایتیس، خالق Cora، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی تغییر بازی این ابزار.

اخبار بیشتر هوش مصنوعی و سئو

در اینجا دیگر اخبار سئو وجود دارد، کمتر شکسته اما به همان اندازه مهم است.

به‌روزرسانی‌های آزمایشی ضد انحصار جستجوی Google: همه چیزهایی که باید بدانید (تا کنون)

پرونده مهم دادگاهی که توسط وزارت دادگستری ایالات متحده ارائه شده است می تواند تغییرات بزرگی را برای گوگل و آینده اینترنت ایجاد کند.

ویژگی جدید Google Merchant Center checkout_link_template

Google Merchant Center یک ویژگی جدید به نام checkout_link_template اضافه کرده است. گنجاندن این ویژگی جدید به شما این امکان را می‌دهد که یک URL تسویه‌حساب را در داده‌های محصول خود بگنجانید که به خریداران آنلاین این امکان را می‌دهد که مستقیماً از لیست‌های رایگان شما به صفحه پرداخت شما بروند.

آنچه در به روز رسانی محتوای مفید Google وجود دارد

اکنون که گوگل به‌روزرسانی محتوای مفید سپتامبر 2023 را منتشر کرده است، بیایید به دنبال چیزهای جدید باشیم.

فروشندگان آمازون اکنون می توانند از هوش مصنوعی برای نوشتن عناوین محصول، توضیحات و جزئیات فهرست استفاده کنند

هدف این فناوری جدید کاهش بار کاری برندها با ساده کردن فرآیند ایجاد فهرست محصولات در یک مرحله است.

مصاحبه های سئو

مصاحبه های شگفت انگیز جدید با ستاره های سئو مانند سایروس شپرد، بری آدامز، کاسپار شیمانسکی، کریستینا آزارنکو و غیره در راه است! گوش به زنگ باشید! هنگامی که آنها پخش می شوند مطلع شوید.

100 سئوکار که باید دنبال کنید

☝️ بازگشت: یکی از منابعی که من ایجاد می کنم، لیستی از 100+ SEO است که باید دنبال کنید. من در ابتدا می خواستم نسخه خودم را منتشر کنم، اما این به اندازه کافی عینی نبود، بنابراین می خواهم از شما بخواهم که سئوکاران را برای قرار دادن در لیست من پیشنهاد دهید.

اگر قبلاً این کار را انجام نداده‌اید، لطفاً این فرم Google را پر کنید و من شما را به همراه پیوندی به سایت و نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی شما به لیست اضافه می‌کنم. متشکرم!

بالا نکات سئو

و در اینجا نکات سئو گوگل برای شما آورده شده است.

شماره 1: گوگل: طول توضیحات متا برای الگوریتم های رتبه بندی مهم نیست

اگر تعجب می کنید، جان مولر دوباره به این سوال پاسخ داده است.

شماره 2: Google: مشکلات INP خود را برطرف کنید؟ انتظار تغییرات دید در رتبه بندی جستجو را نداشته باشید.

جان مولر از گوگل آنچه را که گوگل برای مدتی در مورد Core Web Vitals و معیارهای خاص در سیستم تجربه صفحه گفته است، تکرار کرد. به طور خلاصه، جان مولر گفت، اگر مشکلات INP را برطرف کنید، “انتظار نداشته باشید که رتبه بندی جستجو به وضوح تغییر کند.”

شماره 3: گوگل: چرا ممکن است در URL های نمایه شده افزایش پیدا کنید

گری ایلیس از گوگل به این سوال پاسخ داد که چرا ممکن است یک جهش ناگهانی در URL های نمایه شده توسط جستجوی گوگل مشاهده شود. پاسخ کوتاه این است که دلایل زیادی می تواند وجود داشته باشد، بنابراین پاسخ دادن به سؤال بدون دامنه خاص دشوار است. گری این سه دلیل را بیان کرد که چرا گوگل ممکن است URL هایی را که در سایت شما ایندکس می کند از یک روز به روز دیگر افزایش دهد. آنها عبارتند از: گوگل هارد دیسک های بیشتری دریافت کرد، گوگل مقداری فضا را آزاد کرد و گوگل به تازگی آن URL ها را کشف کرده است.

ویدیوهایی برای تماشای این هفته

در اینجا جدیدترین ویدیوها از سایر سئوکاران وجود دارد که به نظر من بسیار جالب است و ارزش دیدن را دارد.

مقالاتی که حتما باید بخوانید

و باید مدتی را برای خواندن این مقالات از سایر سئوکاران اختصاص دهید. آنها درخشان هستند.

چگونه کلمات کلیدی جمع بر هدف جستجو برای تجارت الکترونیک تأثیر می گذارد [Data Study]

استفاده از کلمات کلیدی مفرد و جمع چگونه بر هدف و نتایج جستجو تأثیر می گذارد؟ لیدیا یک مطالعه داده منحصر به فرد را برای تجزیه و تحلیل انتخاب کلمه کلیدی برای جستجوهای تجارت الکترونیک انجام داد.
توسط لیدیا اینفانته

GenAI و آینده برندسازی: نقش حیاتی نمودار دانش

در این مقاله، می‌آموزید که چگونه برندها می‌توانند محتوا را برای جستجوی هوش مصنوعی و چت‌بات‌ها بهینه کنند و در عین حال از دام‌هایی مانند توهم با استفاده از نمودارهای دانش اجتناب کنند.
نوشته سارا موکند-صائق

Greenwashing: حقیقت پشت تبلیغات

بسیاری از ما نام شستشوی سبز را شنیده‌ایم، اما چند نفر از ما واقعاً می‌دانیم که چیست، و مسئولیتی که ما به عنوان بازاریاب داریم برای اطمینان از اینکه در آن مقصر نیستیم، می‌دانیم؟
نوشته ناتالی آرنی

رایج ترین مسائل فنی سئو که رتبه شما را پایین می آورد

شما وب‌سایت خود را دارید، مدتی است که روی آن کار می‌کنید، فکر می‌کردید کار خوبی انجام می‌دهید، و سپس… رتبه‌بندی موتورهای جستجو نشان‌دهنده تلاشی نیست که شما انجام داده‌اید. چه اتفاقی افتاد؟
نوشته رناتا گویزداک

نحوه صادرات انبوه داده های عملکرد GSC برای لیست خاصی از URL ها با استفاده از Google Search Console API، Analytics Edge و Excel

در این مقاله، نحوه صادرات انبوه داده های عملکرد کنسول جستجوی گوگل را برای لیست خاصی از URL ها با استفاده از GSC API، Analytics Edge و Excel یاد خواهید گرفت. این به شما امکان می‌دهد گروه‌هایی از صفحات را، مانند صفحاتی که تحت تأثیر به‌روزرسانی الگوریتم قرار گرفته‌اند، با جزییات بیشتر تنها با کشیدن داده‌های مورد نیاز خود تجزیه و تحلیل کنید.
نوشته گلن گیب

ارائه های نسخه سپتامبر 2023 BrightonSEO

در اینجا لیستی از ارائه های BrightonSEO آمده است. من نتوانستم این بار در آن شرکت کنم، بنابراین این سخنرانی ها برای من یک نجات واقعی هستند.

چگونه نام کسب و کار گوگل خود را برای رتبه بندی بهتر بهینه کنید

آیا می‌دانستید که بر اساس مطالعه فاکتورهای رتبه‌بندی 2023 Whitespark، نام کسب‌وکار شما عامل رتبه‌بندی شماره 2 است؟
نوشته جوی هاوکینگ

مهاجرت سئو چقدر طول می کشد؟ [Study]

اطلاعاتی را از 171 مهاجرت دامنه کشف کنید تا به شما در کاهش خطرات پروژه مهاجرت شرکتتان کمک کند.
نوشته دن تیلور

Google Core Update آگوست 2023 – داده ها و تجزیه و تحلیل

در این مقاله شما از نمونه هایی از برندگان و بازنده ها همراه با نگاهی دقیق تر به رسانه های خبری و حوزه های خرده فروشی یاد خواهید گرفت. داده‌های اینجا برای جستجوی Google UK اعمال می‌شود.
نوشته استیو پین

SEO محلی چند مکان: چارچوبی برای موفقیت سازمانی

در طول بیش از 10 سال تجربه خود در سئوی محلی، متوجه شده ام که موفق ترین برندهای چندمکانی ممکن است استراتژی های خود را متفاوت ببینند، اما همه آنها پنج مرحله ای را که در این پست وبلاگ توضیح خواهم داد، دنبال می کنند.
نوشته میریام الیس


از شما برای خواندن خبرنامه من متشکرم! امیدوارم اطلاعات برای شما مفید بوده باشد. اگر از این موضوع لذت بردید، حتماً هفته آینده نسخه بعدی را بررسی کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور