مدیر عامل Globe Telecom می گوید که فیلیپین ممکن است مرکز داده بعدی باشد | دانش مرکز داده

(بلومبرگ) — ارنست کو، رئیس و مدیر اجرایی، گفت: شرکت گلوب تلکام انتظار دارد بزرگترین مرکز داده آن در دو سال آینده عملیاتی شود، زیرا این شرکت بر روی تقاضای رو به رشد سرمایه گذاری می کند و مشتریانی که می خواهند ریسک های ژئوپلیتیکی را پوشش دهند.

کو روز دوشنبه در مصاحبه ای با دیوید اینگلز، ایوان من از تلویزیون بلومبرگ گفت: «ما اکنون در حال ساختن یک تأسیسات 124 مگاواتی با ST Telemedia در فیلیپین هستیم، و امیدواریم که در اوایل سال 2025 آن را آنلاین کنیم. و ریشاد سلامت. این تاسیسات در حومه شهر کوئزون شامل بیش از 83000 متر مربع مساحت ناخالص در چهار ساختمان است.

مرکز داده جدید تغییر مداوم Globe از یک شرکت مخابراتی به یک شرکت فناوری را نشان می‌دهد و به دنبال راه‌های دیگری برای تقویت رشد با کسب‌وکارهای مخابراتی و پهنای باند است که انتظار می‌رود در کوتاه‌مدت افزایش یابد. تا به امروز، شرکت رقیب PLDT، با 10 مرکز داده که حدود دو سوم سهم برق صنعت داخلی را به خود اختصاص داده است، رقابت مراکز داده در کشور را رهبری کرده است.

گلوب در حال بررسی دو ایستگاه فرود دیگر در کشور برای تقویت اتصال و ظرفیت داده در مناطق محروم است.

Cu، با اشاره به ارائه دهندگان خدمات ابری بزرگ که سازمانی را ارائه می دهند، گفت: “بنابراین با اتصال اضافه شده، با ظرفیت مرکز داده افزوده شده، ما معتقدیم که فیلیپین به یک جایگزین عالی برای بسیاری از ابر مقیاس کننده هایی که باید در منطقه خدمت کنند تبدیل خواهد شد.” خدمات کامپیوتری و ذخیره سازی مقیاس وی افزود: محدودیت‌های ظرفیت در سنگاپور و نگرانی‌های ژئوپلیتیکی در هنگ‌کنگ می‌تواند مکان‌یاب‌های بیشتری را به بررسی فیلیپین ترغیب کند.

بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط بلومبرگ، شرکت مخابرات سنگاپور حدود 47 درصد از سهام مشترک گلوب تلکام را در اختیار دارد، در حالی که شرکت فیلیپینی Ayala Corp حدود 31 درصد سهام را در اختیار دارد.

گلوب روی کیف پول موبایل GCash خود شرط بندی کرده است تا رشد خود را افزایش دهد. رئیس Globe گفت که ممکن است یک عرضه اولیه عمومی برای GCash در یک تا دو سال برگزار کند. او افزود که عجله ای برای عمومی شدن GCash وجود ندارد، زیرا می تواند از منابع خصوصی پول جمع آوری کند.

کو گفت: «مردم زیادی هستند که درهای ما را می زنند و می خواهند برخی از سهام GCash را با توجه به پتانسیل رشد و تسلط آن در کشور در دست بگیرند.

سهام Globe Telecom پس از بسته شدن 2.4 درصد کاهش در روز جمعه، تا 2.1 درصد در معاملات صبحگاهی افزایش یافت.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور