طرحواره نوع محصول: نحوه پیاده سازی داده های ساخت یافته گروه محصول

گوگل به‌تازگی به‌روزرسانی قابل‌توجهی را برای داده‌های ساختاریافته اعلام کرد که احتمالاً سایت‌های تجارت الکترونیک بسیار مفید خواهند بود. ویژگی جدید امکان علامت گذاری انواع مختلف در یک گروه محصول را فراهم می کند. برای مثال، اگر تی‌شرت‌هایی را در رنگ‌های مختلف (سبز، آبی، قرمز) و اندازه‌های (کوچک، متوسط، بزرگ) می‌فروشید، اکنون می‌توانید تمام این انواع را در داده‌های ساختاریافته جزئیات دهید. این پیشرفت به ویژه برای افزایش مقیاس فرآیند قدرتمند است.

اعلامیه جان مولر یک نمای کلی از آنچه این به روز رسانی مستلزم آن است ارائه می دهد. به متخصصان تجارت الکترونیک توصیه می شود برای کسب اطلاعات عمیق تر، این پست را مرور کنند.

اجرای این به روز رسانی به یک ویژگی کلیدی مستندسازی بستگی دارد. در اسناد ارائه شده، گوگل نمونه های خاصی از نحوه علامت گذاری انواع محصول را ارائه می دهد. به عنوان مثال، هنگام علامت گذاری یک کت Woolwinter، توصیه می شود از «نوع: گروه محصول» به جای «نوع: محصول» استفاده کنید. بقیه فیلدها، مانند توضیحات و الگوی URL، تا حد زیادی بدون تغییر باقی می مانند. با این حال، شما باید نوع طرحواره «تغییر می‌کند» را مشخص کنید، که نشان‌دهنده همه ویژگی‌هایی است که محصول براساس آنها تغییر می‌کند، مانند اندازه و رنگ.

برای هر گونه در یک گروه محصول، یک داده ساختار یافته محصول جدید باید ارائه شود که ویژگی‌هایی مانند SKU، GTIN و تصویر را با جزئیات ارائه کند. با تعیین انواع بر اساس رنگ و اندازه، این روش امکان نمایش دقیق هر نوع محصول، مانند کت زمستانی سبز و کوچک یا آبی روشن و بزرگ را فراهم می کند.

این به‌روزرسانی فرصت‌های هیجان‌انگیزی را برای سایت‌های تجارت الکترونیکی با فعال کردن نشانه‌گذاری طیف وسیعی از انواع محصولات در ویژگی‌های مختلف در مقیاس باز می‌کند. احتمال واجد شرایط بودن محصولات برای محصولات محبوب در Google را افزایش می‌دهد و سیگنال‌دهی به Google در مورد محتوای موجود در یک وب‌سایت برای کلمات کلیدی بسیار خاص و معاملاتی را بهبود می‌بخشد.

سایت های تجارت الکترونیک برای کشف این نوع داده های ساختاریافته جدید به شدت توصیه می شوند. اتخاذ آن می‌تواند امکان نشانه‌گذاری سریع و مقیاس‌پذیر جزئیات محصول را فراهم کند، داده‌های فراوانی را در اختیار Google قرار دهد و به طور بالقوه دید جستجو را برای طیف گسترده‌ای از محصولات بهبود بخشد.

اخبار را مستقیماً در صندوق ورودی خود جستجو کنید

*ضروری

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور