دستورالعمل‌های ارسال ایمیل Google: آنچه باید بدانیم

دستورالعمل های جدید فرستنده ایمیل گوگل چیست؟

دستورالعمل های جدید گوگل و یاهو تمام ایمیل های انبوه را ملزم به رعایت استانداردهای احراز هویت ایمیل، گزارش هرزنامه و لغو اشتراک آسان می کند. بسیاری از بازاریابان در حال حاضر این استانداردها را رعایت می کنند، اما ممکن است مجبور باشند با تیم های فروش خود هماهنگ شوند.

ممکن است در حال خواندن این پست وبلاگ باشید زیرا در مورد دستورالعمل های ایمیل جدید گوگل و یاهو شنیده اید و متعجب هستید که در مورد چیست. یا شاید این اولین باری است که از آنها می شنوید. در هر صورت، شما بدون شک به دنبال پاسخ هایی هستید و ما آنها را برای شما آماده کرده ایم.

در این صفحه موارد زیر را پوشش خواهیم داد:

برای یادگیری بیشتر خواندن را ادامه دهید. سپس، برای دریافت محتوای بازاریابی مفیدتر مانند این، حتماً در Revenue Weekly، خبرنامه ایمیل ما مشترک شوید!

ایمیل های خودی مدیر بازاریابی ما را از دست ندهید!

پیوستن 200000 بازاریابان هوشمند و داغ‌ترین اخبار و اطلاعات بازاریابی ماه را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!

ایمیل خود را در زیر وارد کنید:

فرم اشتراک درون خطی – CTA 72

*” فیلدهای الزامی را نشان می دهد

(نگران نباشید، ما هرگز اطلاعات شما را به اشتراک نخواهیم گذاشت!)

دستورالعمل های ارسال ایمیل 2024 چیست؟

نزدیک به پایان سال 2023، گوگل و یاهو اعلام کردند که دستورالعمل‌های ایمیل جدیدی ایجاد کرده‌اند – و منظور ما از دستورالعمل‌ها، مقرراتی است – که در فوریه 2024 اجرایی خواهند شد.

این دستورالعمل ها مجموعه ای از الزامات جدید برای ارسال کنندگان ایمیل انبوه هستند. در این مثال، فرستندگان ایمیل انبوه به عنوان مشاغلی تعریف می شوند که روزانه بیش از 5000 ایمیل به آدرس های ایمیل جیمیل یا یاهو ارسال می کنند. اگر این شما هستید، باید این دستورالعمل ها را بدانید.

سه الزام اصلی در حال اجرا وجود دارد:

  1. احراز هویت ایمیل
  2. لغو اشتراک آسان
  3. گزارش اسپم

در زیر به هر یک از آن ها با جزئیات بیشتری صحبت خواهیم کرد.

1. احراز هویت ایمیل

اولین شرط در دستورالعمل های جدید ایمیل جیمیل، احراز هویت ایمیل است. این بدان معناست که فرستندگان ایمیل انبوه باید احراز هویت شوند تا از حفره هایی که ربات ها و هکرها ممکن است از آنها سوء استفاده کنند جلوگیری کنند.

جزئیات این احراز هویت کمی فنی است، اما در اینجا عوامل اصلی وجود دارد:

  • چارچوب خط مشی فرستنده (SPF): SPF مکانیزمی است که به فرستندگان ایمیل اجازه می دهد تعیین کنند کدام سرورهای ایمیل مجاز به ارسال ایمیل از دامنه خود هستند.
  • ایمیل شناسایی شده با کلیدهای دامنه (DKIM): سیستم DKIM به طور خودکار به هر ایمیلی که ارسال می شود یک امضای دیجیتال اضافه می کند. این تضمین می کند که ایمیل ها واقعاً توسط یک فرستنده تأیید شده ارسال شده اند.
  • احراز هویت، گزارش و انطباق پیام مبتنی بر دامنه (DMARC): DMARC به صاحبان دامنه اجازه می دهد تصمیم بگیرند که در صورت عدم موفقیت ایمیل در تست احراز هویت چه اتفاقی می افتد. به عنوان بخشی از آن، همچنین به آنها اجازه می‌دهد گزارش‌هایی درباره احراز هویت ایمیل ببینند.

اگر یک فرستنده ایمیل انبوه هستید، مطمئن شوید که همه این سیستم ها را فعال و راه اندازی کرده اید. آنها از 1 فوریه 2024 مورد نیاز هستند.

2. لغو اشتراک آسان

نیاز بعدی بسیار فنی کمتر از مورد اول است. این به سادگی بیان می‌کند که فرستندگان ایمیل انبوه باید در هر ایمیل گزینه لغو اشتراک با یک کلیک آسان را پیدا کنند. عبارت “یک کلیک” در اینجا مهم است – کاربران را مجبور نکنید قبل از لغو اشتراک، یک سری مراحل را طی کنند.

از میان همه دستورالعمل‌های ایمیل جدید گوگل و یاهو، این ساده‌ترین راه برای پیروی است. در واقع، شما باید از قبل این را در ایمیل های انبوه خود داشته باشید. هیچ فایده ای برای جلوگیری از لغو اشتراک افراد وجود ندارد – تنها کاری که انجام می دهید این است که شرکت خود را دشمن بسازید.

اگر کسی می‌خواهد اشتراک را لغو کند، تا جایی که می‌توانید این کار را برای او آسان کنید.

3. گزارش اسپم

ثالثاً و در نهایت، گوگل اکنون از هر فرستنده ایمیل می خواهد که نرخ گزارش هرزنامه خود را زیر یک آستانه مشخص نگه دارد. اگر بیش از 0.30٪ از گیرندگان ایمیل شما ایمیل های شما را به عنوان هرزنامه گزارش کنند، با مشکل مواجه شده اید.

برخلاف سایر الزامات، شما کنترل کاملی روی این مورد ندارید. در تئوری، حتی یک ایمیل کاملاً قابل قبول همچنان می تواند به عنوان هرزنامه گزارش شود – این کاملاً به صلاحدید کاربران بستگی دارد. همانطور که گفته شد، مطمئناً می توانید اقداماتی را انجام دهید تا کاربران را از گزارش دادن ایمیل های خود منصرف کنید.

یکی از راه‌های انجام این کار، ایجاد ایمیل‌های قانع‌کننده‌تر و مفیدتر است که به احتمال زیاد مردم را دور نمی‌کنند. شما همچنین می توانید در مورد چه زمانی شما ایمیل های خود را ارسال می کنید – مخاطبان شما احتمالاً در زمان های خاصی نسبت به دیگران پذیرای آنها هستند. در نهایت، مطمئن شوید که ایمیل های انبوه را به صورت مکرر ارسال نمی کنید و اعصاب مردم را به هم نمی ریزید!

چرا دستورالعمل های ایمیل جدید گوگل و یاهو؟

اکنون که دستورالعمل های ایمیل جیمیل را توضیح دادیم، بیایید در مورد دلیل ایجاد آنها صحبت کنیم.

در نهایت، هدف اصلی این مقررات، مقابله با هرزنامه ها است. ایمیل های اسپم همیشه یک مشکل بوده اند، اما این مشکل در طول سال ها بیشتر شده است. این الزامات دسترسی هرزنامه‌ها به افراد زیادی را به‌طور هم‌زمان سخت‌تر می‌کند.

البته، گوگل نیز در این موضوع سهم شخصی دارد – جیمیل منبع درآمدی برای این شرکت است و گوگل می‌خواهد مردم را به استفاده از آن تشویق کند. این یکی از راه‌های جذاب‌تر کردن جی‌میل در مقایسه با سایر پلتفرم‌های ایمیلی است که ممکن است همچنان در برابر تاکتیک‌های هرزنامه آسیب‌پذیرتر تلقی شوند.

چه تاثیری بر بازاریابان و سایر ارسال کنندگان ایمیل انبوه دارد؟

اکنون به این سوال بزرگ می رسیم: این چه تاثیری بر شما خواهد داشت؟ آیا این دستورالعمل های جدید چیزی است که باید نگران آن باشید؟

این تا حد زیادی به وضعیت فعلی بازاریابی ایمیلی شما بستگی دارد. بسیاری از بازاریابان از قبل به این دستورالعمل ها پایبند هستند، بنابراین نیازی به تغییر چیزی ندارند. اگر این شما هستید، عالی است! اگر در حال حاضر هیچ یک از این دستورالعمل ها را رعایت نمی کنید، حتماً آن را برطرف کنید.

البته لازم نیست فقط نگران ایمیل های بازاریابی خود باشید. به خاطر داشته باشید که این مقررات برای کل شرکت شما اعمال می شود. حتی اگر ایمیل‌های بازاریابی شما خوب باشد، باز هم ممکن است به دلیل مشکلاتی که در سایر ایمیل‌هایی که شرکت شما ارسال می‌کند، مانند ایمیل‌های فروش، با جریمه مواجه شوید.

به همین دلیل، این اطلاعات را به تیم بازاریابی خود محدود نکنید. این خبر را دریافت کنید و مطمئن شوید که تمام تیم های مشتری در کسب و کار شما از دستورالعمل های جدید فرستنده ایمیل پیروی می کنند.

کمپین های بازاریابی دیجیتال ما بر معیارهایی که بهبود می یابند تأثیر می گذارد نتیجه شما

مشاهده نتایج بیشتر

WebFX نتایج زیر را برای مشتریان به ارمغان آورده است:

6 میلیارد دلار

در درآمد مشتری

7.8 میلیون

سرنخ برای مشتریان ما

5.2 میلیون

تماس های تلفنی مشتری

بازاریابی ایمیلی خود را با WebFX بهینه کنید

مدیریت کمپین های بازاریابی ایمیلی شما می تواند کار بسیار زیادی باشد – با این دستورالعمل های جدید فرستنده ایمیل 2024 حتی بیشتر از این. خوشبختانه، لازم نیست همه این کارها را خودتان انجام دهید.

وقتی با WebFX برای خدمات ایمیل مارکتینگ ما شریک می شوید، برای جمع آوری ایمیل هایی که تبدیل می شوند، و همچنین بررسی عملکرد آنها و ادامه بهینه سازی برای نتایج بزرگتر و بهتر با گذشت زمان، کمک دریافت خواهید کرد. شما همچنین تجربه کار با تیم درجه یک ما را برای گسترش موفقیت بازاریابی خود خواهید داشت.

علاقه مند به همکاری با ما هستید؟ فقط با ما تماس بگیرید 888-601-5359 یا امروز به صورت آنلاین با ما تماس بگیرید!

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور