یکپارچه سازی API می تواند به شما یک منبع حقیقت بدهد

عکس پروفایل keshaw Hacker Noon

با توسعه یك انجمن ، پشته فناوری اطلاعات و میزان كاربری كه بر آن نظارت می كند نیز توسعه می یابد. هر زمان که کنترل نشود ، این می تواند تعداد زیادی از پروژه های ناسازگار را به وجود آورد که از اطلاعات کپی می کنند ، منطقی دوباره نشان می دهند و یکدیگر را گول می زنند.

انجام هماهنگی API برای جزئیات یک منبع حقیقت گمانه زنی است که یک چارچوب نوآوری هماهنگ ، سازگار و قابل توسعه برای تجارت شما ایجاد می کند. صرف نظر از اینکه در محل کار هستید یا در فضای ابری هستید ، یک گروه پیشرفت دارید یا از برنامه نویسی خارج از کشور استفاده می کنید ، یک ترتیب ترکیبی API وجود دارد که می تواند نیازهای شما را برآورده کند.

همینطور باشد ، دقیقاً ببینیم که سازگاری API چیست و چگونه می تواند به شما در تهیه کنسروهایی که گاه به گاه مورد سوال است ، کمک کند. در هر صورت ، وقتی مطالب این وبلاگ را جمع بندی می کنید ، درک کاملی از این خواهید داشت که چگونه سازگاری API می تواند به شما یک حقیقت حقیقت بدهد.

API چیست؟

Application Program Interface (API) مجموعه ای از ظرفیت ها یا سیستم هاست که برنامه ها را به یک منبع اطلاعاتی معمولی می پذیرد. یک API می تواند به طور آشکار برای هر کسی که می تواند استفاده کند یا مخفیانه در داخل یک سازمان یا انجمن کشف شود. صرف نظر از این ، این رابط اساسی می تواند به برنامه های بی پایان سرچشمه ای از حقیقت بدهد.

یکپارچه سازی API چیست؟

رابط برنامه نویسی …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور