چگونه SEO و ناشران می توانند وردپرس را بهبود بخشند

یک مشارکت کننده تمام وقت حمایت شده در وردپرس در مورد اینکه ناشران و اعضای جامعه بازاریابی جستجو می توانند بر وردپرس تأثیر بگذارند تا برای همه کارهایی که می خواهند انجام دهد مفیدتر باشد، بحث کرد.

فردی که با او صحبت کردم نائوکو تاکانو بود، یک مشارکت کننده تمام وقت در وردپرس که تمرکزش بر بهبود تجربه مشارکت کننده است. او همچنین مسئول سازماندهی رویدادهای وردپرس در آسیا بوده است.

انجمن وردپرس

بسیاری وردپرس را نرم افزاری برای مدیریت محتوا می دانند. اما وردپرس فراتر از این است.

وردپرس در واقع یک است انجمن که با هم وردپرس را ایجاد می کند.

به عنوان بخشی از این واقعیت، وردپرس کنفرانس های سازماندهی شده توسط جامعه به نام WordCamp را برگزار می کند که در آن اعضای جامعه وردپرس در کارگاه ها و سخنرانی ها شرکت می کنند.

اما، تا آنجا که من می دانم، هرگز در جامعه بازاریابی جستجو یا حتی ناشران اولویت بالایی نداشته است.

آی تی به نظر می رسد مانند بسیاری از ناشران و متخصصان سئو که از وردپرس استفاده می کنند، در خود جامعه وردپرس شرکت نمی کنند.

از کیسی مارکی از Media Wyse (LinkedIn)، مشاور وبلاگ نویسان غذا و دستور غذا پرسیدم که چرا ناشران وردپرس به نظر نمی رسد با جامعه وردپرس درگیر شوند.

کیسی این نظر را ارائه کرد:

«من فکر می‌کنم این یک بیانیه معتبر است که ناشران با جامعه وردپرس درگیر نمی‌شوند.

من نمی توانم از هیچ یک از مشتریانم به شما بگویم که حتی به رفتن به Wordcamp فکر کرده اند و تمام کاری که من انجام می دهم سایت های وردپرسی است.

با آموزش رایگان، مغز متفکران، کنفرانس‌های دیگر و غیره، Wordcamp واقعاً یک توصیه برتر نیست.

شاید عدم علاقه این تصور باشد که WordCamp برای توسعه دهندگان و طراحان وب است، نه برای ناشران و SEO؟

رویدادهای وردپرس چه چیزی را به سئوکاران، وابسته ها و ناشران ارائه می دهند

یک WordCamp سپتامبر 2023 در روچستر، نیویورک جلساتی درباره موارد زیر دارد:

  • بهبود صفحات فروش
  • استفاده از هوش مصنوعی با وردپرس
  • مزایا و معایب افزونه های صفحه ساز
  • نکاتی در مورد نحوه پرورش خوانندگان طولانی مدت

WordCamp فرصتی برای همه کسانی است که از وردپرس استفاده می کنند تا ایده های خود را در مورد آنچه برای وردپرس می خواهند به اشتراک بگذارند و نحوه موفقیت با آن را به اشتراک بگذارند.

آنچه در ادامه می‌آید مصاحبه‌ای با نائوکو تاکانو، یک مشارکت‌کننده تمام وقت با حمایت مالی است که با انجمن در وردپرس درگیر است.

مصاحبه با نائوکو تاکانو از Automattic

به نظر می رسد که مشارکت کنندگان اصلی وردپرس بیشترین توجه را به خود جلب می کنند.

با این حال، در مورد غیر توسعه دهندگان و برنامه نویسان؟

سوال: سئوکاران، شرکت های وابسته و ناشران چگونه می توانند وردپرس را بهتر کنند؟

نائوکو:

بیش از 20 تیم سازنده وردپرس به طور منظم به روش های مختلف در پروژه مشارکت می کنند – از مستندسازی و ترجمه گرفته تا بازاریابی و پشتیبانی.

یک تیم جدید پایداری چند ماه پیش تشکیل شد تا به اطمینان از اقدامات و فرآیندهای پایدار برای وردپرس کمک کند.

پروژه‌هایی مانند Photo Directory راه‌های جدیدی را برای درگیر شدن در پروژه معرفی کرده‌اند که به علاقه‌مندان به عکاسی با مجوز آزاد ارائه می‌دهد.

فراگیر بودن یک اصل اصلی جامعه است که تلاش می کند فرصت های کمکی را برای همه فراهم کند.

علاوه بر این، تلاش‌های مداوم برای بهبود سفر مشارکت‌کننده و ورود به سیستم، مانند برنامه آزمایشی مربی وردپرس است.

برای کسانی که مطمئن نیستند از کجا شروع کنند، این ابزار جدید به آنها کمک می کند تا زمینه هایی را که با مهارت ها و علایق آنها مطابقت دارد شناسایی کنند.

من این احساس را دارم که زیرمجموعه هایی از کاربران وردپرس مانند SEO ها، وبلاگ نویسان مواد غذایی، بازاریاب های وابسته و مشاغل محلی (لوله کش، رستوران و غیره) وجود دارند که ممکن است نیازهای خاصی داشته باشند که مایلند توسط اکوسیستم وردپرس درک شوند.

وردپرس از کاربران واقعی بینش می خواهد

سوال: به افرادی که ممکن است ندانند که می توانند در توسعه وردپرس سهیم باشند، چه می گویید؟

نائوکو:

مشارکت در وردپرس به این معنی است که مهارت‌ها، نیازها و علایق شما می‌تواند منجر به نوآوری و پیشرفت در پروژه شود.

بینش کاربران واقعی بسیار ارزشمند است و می تواند به شکل دهی وردپرس به روش هایی که برای همه مفید باشد کمک کند.

می توانید بازخورد خود را به اشتراک بگذارید، به بحث ها و رویدادها بپیوندید، مشکلات را گزارش دهید، یا حتی در آزمایش شرکت کنید.

با خیال راحت از طریق انجمن های رسمی یا جلسات محلی تماس بگیرید.

با هم می توانیم وردپرس را حتی برای همه کاربرانش بهتر کنیم.

درباره WordCamp

سوال: WordCamp چیست؟

نائوکو:

WordCamp ها رویدادهای سازماندهی شده توسط جامعه هستند که در آن افرادی که از وردپرس استفاده می کنند، می سازند و با آن کار می کنند، گرد هم می آیند تا یاد بگیرند، مشارکت کنند و ارتباط برقرار کنند.

آنها معمولاً شامل گفتگوها، بحث های پنل، و کارگاه های گاه به گاه و هکاتون می شوند. سازمان دهندگان WordCamp تشویق می شوند تا رویدادهای خوشامدگویی و باز ایجاد کنند، بنابراین محتوا اغلب از توسعه وب گرفته تا تجارت و نوشتن محتوا را شامل می شود.

سوال: WordCamps چگونه در جامعه کلی وردپرس قرار می گیرد؟

نائوکو:

WordCamps به عنوان یک گردهمایی برای افراد همفکر شروع شد، اما آنها به یک رابط کلیدی در جامعه وردپرس تبدیل شدند – پرورش آموزش، همکاری و فراگیری.

مانند جلسات گاه به گاه حضوری در شرکت های توزیع شده، WordCamps برای همکاری پروژه منبع باز ضروری بوده و به مشارکت کنندگان اجازه می دهد با یکدیگر ملاقات کرده و با هم پیوند برقرار کنند.

با 1179 WordCamp در 393 شهر در 65 کشور (از آگوست 2023)، آنها به عنوان یک ابزار بازاریابی مردمی در روزهای اولیه بازاریابی اجتماعی عمل کرده اند، با کاربران مشتاق آموزش و الهام بخشیدن به دیگران.

با توجه به تغییرات در نحوه گردهمایی مردم، به ویژه در سال های اخیر، جامعه به نظر می رسد هدف WordCamps را توسعه دهد و نوآوری هایی را در قالب و ارائه محتوا معرفی کند.

در حالی که ما شاهد موج جدیدی برای رویدادهای وردپرس هستیم، ارزش‌های اصلی گنجاندن و تنوع آن‌ها یکسان باقی می‌ماند.

ایده های تازه و جدید برای رویدادها نه تنها مورد استقبال قرار می گیرند، بلکه بسیار تشویق می شوند

به پلاگین، تم ها و میزبان های وب مورد علاقه خود بازخورد ارائه دهید

پلاگین سازان، شرکت های میزبان و سایر برندهای معروف مرتبط با وردپرس در WordCamp شرکت می کنند.

سوال: آیا فرصت‌هایی برای ملاقات با این شرکت‌ها و ارائه بازخورد یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه می‌توانند به ناشران کمک کنند، وجود دارد؟

نائوکو:

WordCamp ها اغلب شامل یک منطقه مشخص با غرفه های حامی هستند که شرکت ها محصولات و خدمات خود را در آنجا نمایش می دهند.

نمایندگانی از این شرکت ها به عنوان شرکت کنندگان در طول رویداد و در مهمانی های بعدی حضور دارند و از مردم برای پرسیدن سؤالات، ارائه بازخورد و اطلاع از پیشنهادات خود استقبال می کنند.

WordCampers عاشق “مسیرهای راهرو” هستند که در آن مکالمات غیررسمی و شبکه در خارج از جلسات برنامه ریزی شده اتفاق می افتد.

رویدادهای وردپرس فرصتی برای رشد کسب و کار شما هستند

به نظر می رسد که ناشران باید در قلب جامعه وردپرس باشند.

چه چیزی می توانید به ناشرانی مانند وبلاگ نویسان مواد غذایی یا بازاریاب های وابسته بگویید که آنها را تشویق به شرکت در WordCamp کند؟

سوال: چه سودی برای وبلاگ نویسان و بازاریابان وابسته دارد؟ چه چیزی می توانند از آن بگیرند؟

نائوکو:

«حضور در یک رویداد WordCamp یا WordPress به ناشران، وبلاگ نویسان و بازاریابان بینش های ارزشمندی در مورد تکامل مداوم پلت فرم وردپرس و اکوسیستم آن، مانند افزونه ها و تم ها ارائه می دهد.

WordCamps فرصت‌های متعددی را برای رشد کسب‌وکار خود و ایجاد ارتباطات به روش‌های مختلف، به‌ویژه از طریق شبکه‌سازی و یادگیری از متخصصان و سازندگان دیگر، ارائه می‌کند.

این رویدادها با رویکردی الهام بخش طراحی شده اند و به طور قابل توجهی به پیشرفت شخصی و حرفه ای شرکت کنندگان کمک می کنند.

تفاوت بین WordPress.org و WordPress.com

برای برخی از کاربران وردپرس، ممکن است مشخص نباشد که بین WordPress.org و WordPress.com تفاوت وجود دارد.

سوال: WordPress.com و Automattic در کجای تصویر کلی WordPress.org قرار می‌گیرند، CMSی که اکثر مردم از آن استفاده می‌کنند؟

نائوکو:

WordPress (اغلب به عنوان WordPress.org نامیده می شود) یک نرم افزار رایگان و منبع باز است که هر کسی می تواند آن را دانلود و بر روی پلت فرم میزبانی مورد نظر خود نصب کند.

حمایت از مأموریت آن در دموکراتیک کردن انتشار و آزادی‌هایی که با منبع باز همراه است، جامعه بزرگی از مردم و سازمان‌ها است که با این پروژه همکاری می‌کنند.

در طول تاریخ 20 ساله خود، وردپرس اکوسیستمی را پدید آورده است که به خودی خود نشان دهنده یک اقتصاد پر رونق است و پایه و اساس محصولات تجاری است که بر روی نرم افزار منبع باز ساخته شده اند، مانند WordPress.com – متعلق به Automattic و اداره می شود. .

WordPress.com یک نسخه کاملاً میزبانی شده وردپرس با ویژگی های اضافه شده برای امنیت، سرعت، پشتیبانی و موارد دیگر است.

به عبارت دیگر، هیچ نرم افزاری برای نصب یا مدیریت وجود ندارد.

شما فقط می توانید ثبت نام کنید و شروع به انتشار محتوا کنید.

علاوه بر WordPress.com، Automattic خدمات و محصولات تجاری مرتبط با وردپرس دیگر نیز دارد و به طور قابل توجهی به پروژه منبع باز کمک می کند.

منابعی مانند این از Learn WordPress توضیح مفصل تری در مورد تفاوت های WordPress.org و WordPress.com ارائه می دهند.

آینده وردپرس

پروژه منبع باز وردپرس یک داستان موفقیت قابل توجه است که هنوز فصل های زیادی نوشته نشده است.

سوال: برخی از آن فصل هایی که کاربران می توانند منتظر آن باشند چیست؟

نائوکو:

حال و آینده وردپرس فرصت های هیجان انگیزی را برای همه از سازندگان گرفته تا شرکت ها فراهم می کند.

وردپرس 6.3 تازه منتشر شده مملو از ویژگی‌ها و ابزارهای هیجان‌انگیزی است که به کاربران اجازه می‌دهد به‌طور یکپارچه تمام جنبه‌های حضور آنلاین خود را با استفاده از بلوک‌ها شکل دهند.

کاوش‌ها برای فاز 3 نقشه راه وردپرس، که قبلاً آغاز شده‌اند، بر تقویت همکاری بلادرنگ و ساده‌سازی جریان‌های انتشار برای بهبود نحوه همکاری سازندگان و تیم‌ها در وردپرس متمرکز هستند.

این به هموار کردن راه برای ویژگی چندزبانه مورد انتظار (فاز 4) کمک می کند و وردپرس را در زبان های مختلف در دسترس تر می کند.

ناشران، وبلاگ نویسان و متخصصان جستجو چگونه می توانند درگیر شوند؟

جامعه ناشر، از جمله شرکت های وابسته و بازاریابان جستجو، نیازهای خاصی به نحوه عملکرد وب سایت ها دارند.

اما این افراد کدنویس نیستند.

سوال: چگونه بازاریابان جستجو، شرکت های وابسته و سایر ناشران می توانند به بهتر شدن وردپرس برای نیازهای خاص خود کمک کنند؟

نائوکو:

“مشارکت در توسعه آینده به کدگذاری محدود نمی شود. این شامل ارائه بازخورد، آزمایش ویژگی های جدید و به اشتراک گذاری بازخورد با جامعه مشارکت کنندگان است.

با درگیر شدن فعالانه، هر کاربر می تواند در شکل دادن به آینده وردپرس نظر داشته باشد و اطمینان حاصل کند که وردپرس پلتفرمی است که در چشم انداز دیجیتال در حال تغییر رشد می کند.

یک راه عالی برای باخبر ماندن از آخرین پیشرفت‌ها و فرصت‌های مشارکت، اشتراک در اخبار WordPress و پادکست WP Briefing است.

وردپرس متعلق به شماست

جامعه بازاریابی جستجو، برای مدت طولانی و حتی امروز، ناامیدی را از نمرات پایین هسته اصلی وب سایت های وردپرس تجربه کرده است.

نمی‌توانم فکر نکنم که اگر سئوکاران و ناشران بیشتر در جامعه WP شرکت می‌کردند، سال‌ها زودتر به نکات حیاتی وب پرداخته می‌شد.

ما می‌توانیم از وردپرس استفاده کنیم و با انگشت اشاره کنیم، اما در نهایت، وردپرس همه ما هستیم که از CMS استفاده می‌کنیم، بنابراین برخی از این انگشت‌ها باید به درستی به ما اشاره کنند.

نکته مهم در این مصاحبه این است که وردپرس به روشی از بالا به پایین بهبود نمی‌یابد، جایی که SEO، شرکت‌های وابسته و ناشران منفعلانه منتظر پیشرفت‌ها هستند.

فرصت های زیادی وجود دارد که وردپرس به ناشران و سئوکاران برای درگیر شدن ارائه می دهد، از جمله آزمایش و ارائه بازخورد.

WordCamp چیزی است که همه ناشران باید آن را برای تجارت خود مهم بدانند.

این فرصتی است تا به افرادی که پلاگین‌ها را می‌سازند، کسب‌وکاری که سایت‌های شما را میزبانی می‌کنند و مضامین ایجاد می‌کنند، به افرادی که روی هسته وردپرس کار می‌کنند، بگوییم که می‌خواهیم چه چیزی بهبود یابد، چه ویژگی‌هایی در حال حاضر برای عملکرد بهتر کسب‌وکارمان نیاز داریم. .

چیزهای زیادی در وردپرس وجود دارد که در آن به نفوذ ناشر و سئو نیاز است.

برنامه WordCamp را بررسی کنید تا ببینید آیا یکی در نزدیکی شما وجود دارد یا خیر.

ممکن است به شما کمک کند تا نتیجه نهایی خود را بهبود بخشید.

لوگو توسط وردپرس/تصویر ویژه توسط نویسنده

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور