چگونه کابل های زیردریایی نقشه Colocation را دوباره ترسیم می کنند

از دهه 1800 ، کابل های ارتباطی زیر دریایی شهرهای اصلی ساحلی جهان و بنادر کشتیرانی را به هم متصل کردند. آنها مسیر تجارت جهانی را دنبال کردند. در حال حاضر تجارت جهانی در حال تغییر مسیر است و جدیدترین کابل های زیردریایی در حال پیگیری است.

امروزه موقعیت جغرافیایی مراکز داده به همسویی کامل تعدادی از عوامل همزمان بستگی دارد: عملی ، فرهنگی ، سیاسی ، تجاری ، مالی و اغلب این روزها اقلیم شناسی. آنها بخشی از دلایلی هستند که رستون ، ویرجینیا و هیلزبورو ، اورگان ، به سرعت به مرکز تجارت الکترونیک مستقر در ایالات متحده تبدیل شده اند. در حال حاضر ، ارائه دهندگان محتوا و خدمات جهانی تصمیم گرفته اند که به نفع خودشان است که امکانات خارج از کشور خود را به وسیله خودشان به یکدیگر متصل کنند. در نتیجه ، تنها در پنج سال گذشته ، فیس بوک ، آمازون ، گوگل و مایکروسافت به عنوان شاهراه های جدید کابل های زیردریایی مطرح شده اند.

هدف آنها این نیست که به دنبال مراکز ارتباط متقابل با انواع گزینه ها باشند ، تا آنجا که هزینه اتصال امکانات خود به یکدیگر را کاهش دهند.

در این گزارش ویژه عمیق ، دریابید که چرا دنیای کابل زیر دریایی برای تعمیرات اساسی به تاخیر افتاده بود. چگونه اپراتورهای مرکز داده و ارائه دهندگان خدمات colo با شرکت های مخابراتی همکاری می کنند تا نقاط اتصال را در مکان هایی که از نظر آب و هوا و مالیات مطلوب هستند ایجاد کنند. و معنای آن برای آینده ارتباطات زمینی بین المللی چیست.

گزارش رایگان را بارگیری کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور