چگونه نماد مثبت یا منفی (±) را تایپ کنم؟ | دانش مرکز داده

فرقی نمی‌کند بالا یا پایین باشید، همیشه می‌توانید نماد مثبت یا منفی (±) را در یک سند در رایانه شخصی Windows، Mac یا دستگاه‌های iOS و Android وارد کنید. در زیر هر روش را برای تایپ این نماد ریاضی توضیح می دهیم.

نحوه درج نماد مثبت یا منفی در رایانه شخصی ویندوز

در رایانه شخصی ویندوز، روی مکانی در سند خود که می‌خواهید علامت مثبت یا منفی را در آن وارد کنید، کلیک کنید. بعد، نگه دارید جایگزین اعداد را کلید زده و تایپ کنید 241.

اگر از Microsoft Word استفاده می کنید، نمادهای پیشرفته کتابخانه مکان دیگری برای یافتن نماد مثبت یا منفی است. می توانید به کتابخانه Advanced Symbols در زیر دسترسی داشته باشید درج کنید برگه هنگامی که به کتابخانه دسترسی پیدا کردید، نماد مثبت یا منفی را پیدا کنید و روی نماد دوبار کلیک کنید تا آن را در سند خود قرار دهید.

اگر از Microsoft Word استفاده می کنید، کتابخانه Advanced Symbols مکان دیگری برای یافتن نماد مثبت یا منفی است.

اگر قصد دارید از نماد مثبت یا منفی چندین بار در یک سند مایکروسافت ورد استفاده کنید، می‌توانید گزینه‌های تصحیح خودکار خود را طوری تنظیم کنید که به طور خودکار یک کلمه یا عبارت (مانند «به علاوه یا منهای») را با نماد جایگزین کنید.

نحوه درج نماد مثبت یا منفی در مک

برای درج نماد مثبت یا منفی در مک خود به کتابخانه Emoji & Symbols بروید. ابتدا فشار دهید کنترل، فرمان، و نوار Space برای باز کردن Character Viewer. به عنوان بخش بروید نمادهای ریاضی. سپس روی نماد مثبت یا منفی دوبار کلیک کنید یا علامت را برجسته کنید و آن را در سند خود بکشید.

نحوه درج نماد مثبت یا منفی در آیفون یا آیپد

ساده ترین راه برای تایپ علامت مثبت یا منفی در iPhone یا iPad خود کپی و پیست کردن نماد از این سند است. به سادگی نشانگر خود را روی علامت ± بکشید تا گزینه to کپی ? ظاهر می شود. سپس به پیام یا سند خود بروید و جایی را که می‌خواهید نماد را درج کنید فشار دهید. حالا ضربه بزنید چسباندن

نحوه درج نماد مثبت یا منفی در تلفن اندرویدی

اگر Gboard، صفحه‌کلید Google را روی تلفن Android خود نصب کرده‌اید، روی آن ضربه بزنید ?123 برای باز کردن صفحه کلید اعداد و نمادها، سپس انتخاب کنید =/< برای دیدن نمادهای بیشتر روی علامت مثبت یا منفی کلیک کنید تا در سند خود قرار دهید. اگر نمی توانید نماد را در صفحه کلید خود پیدا کنید، می توانید به راحتی نماد را از این مقاله کپی و جایگذاری کنید: ±.

منابع اضافی

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور