پیکربندی محصول: آینده تجارت الکترونیکی [Infographic]

عکس پروفایل نویسنده

@برایان والاسبرایان والاس

بنیانگذار @ NowSourcing. همیار @ Hackernoon ، مشاورGoogleSmallBiz ، Podcaster ، اینفوگرافیک

اکنون بیش از هر زمان دیگر ، مردم می خواهند بتوانند محصولات خود را سفارشی کنند. از سال 2015 تا 2016 ، علاقه به خرید محصولات سفارشی 2.4 برابر شده است. واضح است که آمریکایی ها محصولات سفارشی می خواهند و اکنون این یک ضرورت است ، نه فقط یک لوکس.

با در نظر گرفتن مقیاس ، چهار روش برای شخصی سازی وجود دارد ، از سطح پایین تا سطح بالای ورودی مصرف کننده.

در سطح پایین ، سازگار و شفاف است. تطبیقی ​​به این معنی است که محصولات استاندارد شده و متناسب با موارد استفاده زیادی طراحی شده اند. منظور از شفافیت این است که تولیدکنندگان محصول را براساس داده های مشتری تنظیم کنند. در انتهای بالاتر سفارشی سازی ، لوازم آرایشی و مشترک است. لوازم آرایشی و بهداشتی زمانی است که انتخاب مشتری محدود به آخرین مراحل تولید باشد. مشارکتی که بالاترین میزان سفارشی سازی را دارد ، محصولی کاملاً منحصر به فرد بر اساس مشتری ایجاد می کند.

در حالی که تقاضای سفارشی سازی وجود دارد ، سطح بالایی از سفارشی سازی – مانند یک محصول سفارشی – هزینه های بالایی دارد و مقیاس آن تا مقیاس انبوه دشوار است.

پیکربندی محصول کلید یافتن حد وسط بین محصولات استاندارد است ، جایی که همه چیز دقیقاً یکسان است و محصولات سفارشی. محصولات پیکربندی شده …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور