وام های رمزنگاری شده: راهنمای سریع و کثیف

تصویر
عکس پروفایل ظهر هکر پروتکل واحد

@واحد پروتکلپروتکل واحد

Unit یک پروتکل وام دهی غیر متمرکز است که امکان استفاده از انواع توکن ها را به عنوان وثیقه فراهم می کند. Acc متعلق به جامعه است.

“افراد ثروتمند سرمایه گذاری خود را نمی فروشند.” این چیزی است که من در کنار چند نفر از دوستان جدیدم در فضای رمزنگاری آموختم ، زیرا از مزرعه ای به مزرعه دیگر تلاش می کردیم ، به دنبال طلا و جواهرات بودیم تا کیسه هایمان را پر کنیم.

دوستم یکبار به من گفت که تمام سرمایه گذاری DeFi خود را با وام تأمین کرده است ، و من فکر کردم ، وای ، آیا این خیلی خطرناک نیست؟ “نه ، نه ، منظور من وام های اهرمی نیست. من در مورد وام های وثیقه صحبت می کنم. “ سرم را تکان می دهم و او شروع به توضیح بیشتر می کند.

او مجموعه ای از سهام ایالات متحده را که مدت ها پیش روی آن سرمایه گذاری کرده بود ، نگهداری می کرد و آنها به مرور افزایش یافتند. و اساساً ، اگر او هرگز سهام خود را نفروشد ، می تواند سود سهام را ادامه دهد و اجازه دهد ارزش آن بیشتر و بیشتر افزایش یابد.

در عین حال ، یک مشکل وجود دارد. او یک پدر است ، بنابراین دهان برای تغذیه و قبض برای پرداخت دارد ، بنابراین به پول نقد نیاز دارد. اما چگونه می تواند به این نتیجه برسد مگر اینکه سهام خود را بفروشد؟

در اینجا راه حل منحصر به فرد ارائه می شود:

این پلت فرم یک خط اعتباری را گسترش می دهد – وام نقدی ، که توسط سهام او به عنوان وثیقه پشتیبانی می شود. در حال حاضر “وثیقه” به این معنی است که اگر او نتواند بازپرداخت کند (یعنی …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور