نحوه استفاده از مسیرهای تبدیل برای افزایش تبدیل

تصویر
عکس پروفایل سید بلخی هکر ظهر

@سیدبالخیسید بلخی

سید بلخی بنیانگذار WPBeginner ، بزرگترین سایت منبع رایگان وردپرس است.

چگونه می توانید سفرهای کاربر خود را برای ایجاد فروش بیشتر و هدایت فوری بهینه کنید؟

بسیاری از مشاغل برای درک نحوه یادگیری کاربران جدید در مورد نام تجاری خود تلاش می کنند. و سپس چگونه می توان هر مرحله از تعامل کاربر با کسب و کار خود را بهینه کرد تا افراد بیشتری لیست ایمیل شرکت را خریداری یا ثبت نام کنند.

مسیرهای تبدیل عوامل مهمی هستند که بر نرخ تبدیل شما تأثیر می گذارند. بیایید نگاهی به مسیرهای تبدیل ، دلیل اهمیت آنها و نحوه بهینه سازی آنها بیندازیم.

مسیر تبدیل چیست؟

یک مسیر تبدیل گام هایی را که کاربر شما برای تبدیل انجام می دهد ، نشان می دهد. هدف نهایی ایجاد فروش یا تبدیل کاربران جدید به مشترکین خبرنامه است.

در اینجا نحوه تبدیل مسیر تبدیل در یک تجارت معمولی به شرح زیر است:

  • یک کاربر روی پیوند تبلیغات یک کسب و کار کلیک می کند
  • آنها وارد صفحه فرود می شوند
  • کاربر محتوای صفحه فرود را می خواند و با آن ارتباط برقرار می کند. این شامل بارگیری کتاب الکترونیکی ، تماشای فیلم یا خواندن یک پست است
  • آنها روی یک فراخوان برای اقدام خاص کلیک می کنند
  • کاربر شما خبرنامه شما را امضا می کند ، محصول شما را می خرد یا هر دو را انجام می دهد
  • سپس به صفحه تشکر می رسند که در آن می توانند اقدامات بیشتری را انجام دهند

سفر یک کاربر در مسیر تبدیل شما زمانی پایان می یابد که …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور