من برای راه اندازی کسب و کار تجارت الکترونیکی خود ، تولید برچسب را با برون سپاری انجام دادم

عکس پروفایل استیو کهلر هکر ظهر

@استیوکهلراستیو کهلر

بارگیری تخلیه مغز قبل از حذف برای کلاس 2 ، یک دانش آموز چهارم یک نبوغ است.

جان کالینز ، معروف به “پسر کاغذ هواپیما” ، آرزو داشت که یک رکورددار گینس باشد. او در تمام زندگی خود عاشق هواپیماهای کاغذی بود و اوایل فهمید که در طراحی آنها بسیار ماهر است. کالینز با استفاده از دانش عمیق خود درباره اریگامی و آیرودینامیک هواپیما ، ده ها بروشور کاغذی باورنکردنی جدید خلق کرده است. هدف نهایی او – ثبت رکورد طولانی ترین پرواز هواپیمای کاغذی در جهان. کالینز چندین تلاش برای شکستن رکورد انجام داد ، اما به تنهایی قادر به انجام این کار نبود. او به کمک احتیاج داشت. او به بازویی احتیاج داشت که بتواند یک هواپیمای کاغذی را به فاصله جهانی ثبت کند.

آن زمان بود که جو ایوب وارد تصویر شد

ایوب یک بازیکن فوتبال حرفه ای در عرصه بود. او در پست مدافع بازی کرد ، موقعیتی که خواستار بازوی پرتاب قوی بود. معلوم شد که بازوی ایوب دقیقاً ترکیبی از قدرت و ظرافت دارد.

پس از هجده ماه تمرین با پرتاب هواپیماهای کاغذی کالینز ، به عنوان یک تیم ، کالینز و ایوب آماده تلاش برای ثبت یک رکورد جهانی بودند. در بیست و ششم فوریه 2012 ، آنها این کار را کردند. ایوب هواپیمای کاغذی کالین را با فاصله رکورد 226 فوت و 10 اینچ پرتاب کرد. رویای کالینز به حقیقت پیوسته بود. رکورد جدید گینس به …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور