مرورگر شما درباره شما چه می داند؟

تصویر
عکس پروفایل Avast Secure Browser Hacker Noon

@اوستمرورگر امن Avast

مرورگر امن Avast یک مرورگر خصوصی سریع و پر از ویژگی است که محافظت از خود را به صورت آنلاین آسان می کند.

طبق آخرین گزارش دیجیتال 2021 ، متوسط ​​کاربر اینترنت تقریباً 7 ساعت در روز را به صورت آنلاین یا روی دستگاه تلفن همراه یا روی دسک تاپ می گذراند – تقریباً 42٪ از زندگی بیداری آنها. در واقع تعجب آور نیست ؛ ما از وب برای کار ، خرید ، سرگرمی ، آموزش و رسانه های اجتماعی استفاده می کنیم. در حقیقت ، بیش از 60٪ از جمعیت جهان آنلاین هستند.

با گذشت زمان زیادی از حضور ما در جلوی صفحه نمایش ، مرورگرها به ماین های طلایی داده تبدیل شده اند. شرکت ها می توانند و از این اطلاعات ارزشمند استفاده می کنند تا تجربه کاربری سفارشی و راحتی را در سایت ها و سیستم عامل های شما به شما ارائه دهند. این همچنین برای تأمین انرژی مدل کسب و کار اینترنت استفاده می شود – تبلیغات هدفمند ، این زمانی است که تبلیغ کنندگان از داده های مرور شما برای پیگیری شما در اینترنت استفاده می کنند و تبلیغاتی را که فکر می کنند مربوط به شما است به شما ارائه می دهند. با این حال ، اگر این داده ها به دست اشتباه بیفتد ، می تواند توسط بازیگران بدخواه مورد سو استفاده قرار بگیرد.

اگر نگران فعالیت های آنلاین و اطلاعات خود در مورد جمع آوری ، ذخیره ، فروش یا بهره برداری هستید ، وقت آن است که در مورد عادات مرور خود هوشمندانه عمل کنید. اولین قدم به سمت مرور هوشمند درک …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور