معرفی TKO Summit 2021 اولین چشم انداز رمزنگاری آسیا

تصویر
عکس پروفایل Tokocrypto Hacker Noon

@tkobytokocryptoتوکوکریپتو

Tokocrypto شماره اندونزی است. 1 مبادله دیجیتال قابل اعتماد رمزنگاری شده

سلام علاقه مندان به رمزنگاری! ما می خواهیم خود را به جامعه HackerNoon معرفی کنیم و اولین Crypto Outlook آسیا ، TKO (بررسی اجمالی Kripto) اجلاس 2021 توسط Tokocrypto و Toko Token (TKO) را اعلام کنیم.

همراه با افزایش محبوبیت ارزهای رمزپایه در آسیا ، Tokocrypto قصد دارد با گردآوری جوامع رمزنگاری و علاقه مندان از طریق سازماندهی اجلاس TKO 2021 خود ، اقدامات رمزنگاری را در سراسر آسیا انجام دهد تا حوزه رمزنگاری منطقه را به ارتفاعات بی سابقه برساند.

Tokocrypto در حال همکاری با شرکای چندین کشور برای حمایت از همکاری بین حوزه های آموزشی و صنعتی است. این رویداد شامل یک سری بحث های میزگردی در میان رهبران بازارهای رمزنگاری در کشورهای مختلف آسیایی برای پوشش نقاط گفتگوی مورد علاقه مربوط به جوامع مختلف است.

اجلاس TKO 2021 همچنین بر روی معرفی برنامه TKO token ، اولین پروژه محلی توکن اندونزی با نرم افزارهای CeFi و DeFi متمرکز است ، یکی از آنها Token-Fungible Token (NFT) است.

TKO Summit 2021 با ارائه پروژه های رمزنگاری جهانی مانند Binance ، CoinGecko ، Kardiachain ، KryptoGo ، … در 24 جولای 2021 به مدت تقریبی 5 ساعت برگزار می شود.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور