مبانی NFT ها [Infographic]

در نیمه اول سال 2021 ، NFT ها 2.5 میلیارد دلار فروش داشتند ، در مقایسه با 13.7 میلیون دلار سال قبل. جک دورسی ، بنیانگذار توییتر ، اولین توییت خود را به عنوان NFT فروخت و در فروش 3 میلیون دلار درآمد کسب کرد. ارزش NFT در نظر بیننده است ، مانند هر اثر هنری ، ارزش پولی آن در حد حدس و گمان است. هنرمندان دیجیتال می توانند با تحمیل کمیابی دیجیتالی به محصولات خود ، از جمله آثار هنری دیجیتال ، ارزش را افزایش دهند.

تصویر
عکس پروفایل برایان والاس هکر نون

برایان والاس

موسس @ NowSourcing. مشارکت‌کننده @ Hackernoon ، مشاورGoogleSmallBiz ، Podcaster ، اینفوگرافیک

از فناوری که ارزهای رمزنگاری شده جهان را به ارمغان آورد ، نوع جدیدی از دارایی ها به وجود می آید: توکن های غیرقابل تعویض (که بیشتر با نام NFT شناخته می شوند). NFT ها گواهینامه مالکیت کلکسیون های دیجیتالی هستند که شامل آثار هنری دیجیتالی می شوند ، اما محدود به آن نیستند. در نیمه اول سال 2021 ، NFT ها 2.5 میلیارد دلار فروش داشتند ، در مقایسه با 13.7 میلیون دلار سال قبل.

برخی از فروشهای قابل توجه عبارتند از “EVERYDAYS: The First 5000 Days” ، که اولین اثر هنری کاملاً دیجیتالی بود که توسط یک خانه بزرگ به حراج گذاشته شد. این قطعه 69 میلیون دلار فروخته شد. هنگامی که بنیانگذار توییتر ، جک دورسی ، اولین توییت خود را به عنوان NFT فروخت ، 3 میلیون دلار از فروش آن درآمد کسب کرد.

چرا سرمایه گذاران برای NFT هزینه زیادی می پردازند؟ ارزش داشتن مجموعه ای که می تواند بی نهایت کپی شود چه ارزشی دارد؟ تمایز در …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور