قابلیت LinkedIn برای آمادگی فروش بسیار مهم است

آواتار کاربر

@subergncسوزان برگر

فروش اجتماعی با استفاده از متخصص LinkedIn. مدیر برنامه های اجتماعی.

قابلیت فروش دو کلمه که در مقاله های مختلف ، کتاب ها ، کلاس ها ، مقالات و ماژول های آموزش الکترونیکی قرار دارد. برای هر شرکتی ضروری است و برای آماده سازی متخصصان فروش برای ایجاد درآمد بسیار مهم است.

در دوران تصدی من با هدایت جهانی فروش اجتماعی با استفاده از LinkedIn برنامه ، من با تیم های فروش و مشتری روبرو شده ام تا از LinkedIn و Sales Navigator برای تعامل ، آموزش و تحریک مشتریان و چشم اندازهای متخصصان و توانایی های تحلیلی استفاده کنم. من همچنین مدیر ارشد فروش خود را راهنمایی کردم تا حضور خود را از طریق پست های محتوای رهبری فکری و روابط LinkedIn خود را بیش از 300 increase افزایش دهید منجر به عبور او شد فرصت های بیشمار به تیم های فروش ما در سراسر جهان.

وقتی به ایجاد ارتباطات محکم از طریق این کانال اجتماعی فکر می کنم ، آن را به عنوان یک ردیف دومینو می دانم که باید برای رسیدن به هدف سقوط کند ، کمترین دامین برای رسیدن به فرصت های درآمد بهتر است. چی اقدامات و چند تا اقداماتی که برای ایجاد ارتباط برای اثبات درک چالش های تجاری آنها انجام می شود. و تبدیل به یک مشاور مطمئن شوید که می تواند در حل مشکلات آنها در حال حاضر و آینده کمک کند.

بازاریابی برای ایجاد رویدادها و محتوا ضروری است ، اما ایجاد روابط به …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور