جان مولر گوگل نکاتی را برای بهبود امتیازات بینش سرعت صفحه ارائه می دهد

بحثی در Reddit که شامل جان مولر مدافع جستجوی گوگل است، راهنمایی هایی را در مورد بهینه سازی عملکرد وب سایت ارائه می دهد و چالش های بهبود امتیازات در ابزار PageSpeed ​​Insights (PSI) گوگل را برجسته می کند.

در موضوعی که اخیراً منتشر شد، یک کاربر پس از کاهش قابل توجه اندازه فایل های تصویری و ویدیویی که منجر به امتیازات PSI بهتری نشد، درخواست راهنمایی کرد. کاربر گفت که تصاویر را 90 درصد و ویدیوها را 80 درصد فشرده کرده است، اما تغییری در نحوه درجه بندی سرعت سایت خود PSI مشاهده نکرده است.

برای زمینه، PSI سرویس رایگانی است که گوگل برای ارزیابی سرعت بارگذاری صفحات وب ارائه شده ارائه می کند. عناصری از جمله تصاویر، اسکریپت‌ها و کد را تجزیه و تحلیل می‌کند تا امتیازی از 0 تا 100 ایجاد کند و توصیه‌هایی برای افزایش عملکرد ارائه دهد.

با توجه به اینکه سرعت صفحه یک نگرانی برای بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) و تجربه کاربر است، دستیابی به امتیاز PSI بالا برای بسیاری از افرادی که در وب سایت ها کار می کنند، اولویت دارد.

فراتر از کاهش اندازه فایل‌های تصویری به‌گونه‌ای که آنها سریع‌تر بارگذاری شوند، این چیزی است که مولر برای بهبود امتیاز شما توصیه می‌کند.

نکات بهینه سازی PSI مولر

برای بهبود نمرات PSI، مولر ابتدا توصیه می‌کند که آزمایشی را برای تعیین تأثیر عناصر منفرد بر وب‌سایت خود انجام دهید.

او توضیح می‌دهد که می‌توانید به‌طور موقت یک مؤلفه، مانند یک تصویر یا ویدیو، را در یک صفحه noindex که از نتایج جستجو حذف شده است، قرار دهید.

مولر می گوید:

کاری که من معمولاً هنگام کار روی مواردی از این دست انجام می‌دهم این است که تا آنجا که ممکن است موارد را در یک صفحه آزمایشی noindex’ed ساده کنم. فقط یکی از عناصری که نگران آن هستید را وارد کنید و چیزهایی را در آنجا امتحان کنید. به این ترتیب، قبل از اینکه همه کارها را با هم انجام دهید، می توانید تغییرات خاص را جداسازی کنید و اثرات فردی آنها را تعیین کنید.

این آزمایش کنترل‌شده می‌تواند سود عملکرد فایل‌های فشرده‌شده را قبل از اعمال تغییرات در یک وب‌سایت نشان دهد.

مولر توضیح داد که اگر صفحه آزمایشی شما همان امتیاز صفحات زنده شما را به دست نیاورد، این نشان دهنده عوامل محدودکننده دیگری فراتر از تصاویر و ویدیوها است.

در این مورد، مولر توصیه کرد که به طور انتخابی عناصر بهینه‌سازی شده را از یک کپی از صفحه واقعی حذف کنید تا روی پیشرفت‌ها برای مسائل باقی‌مانده تمرکز کنید.

مولر می گوید:

«اگر متوجه شدید که صفحه ترکیبی به روشی که صفحات آزمایشی شما نشان داده‌اند واکنش نشان نمی‌دهد، چیزهای دیگری در آن صفحه وجود دارد که عوامل محدودکننده هستند، به این معنی که صفحات آزمایشی شما به طور کامل صفحه واقعی را منعکس نمی‌کنند (در این صورت، از صفحه واقعی یک کپی تهیه کنید، مواردی را که قبلاً بهینه سازی کرده اید حذف کنید و سپس موارد دیگر را در آنجا امتحان کنید.)

در نهایت، مولر خاطرنشان کرد که امتیازات ممکن است در حال حاضر برای سایت قابل قبول باشد.

اگر سرعت صفحه در پارامترهای “معقول” باشد، ممکن است به کار اضافی گسترده ای نیاز نباشد. با این حال، مولر هیچ نشانه ای از این که پارامترها چه هستند ارائه نمی دهد.

بردن

بهینه سازی عملکرد وب سایت می تواند به آزمایش تدریجی و صبر زیاد نیاز داشته باشد.

هنگامی که قصد دارید امتیازات PageSpeed ​​Insights را بهبود ببخشید، سعی کنید عناصر صفحه وب را جداسازی کنید تا تأثیر آنها را قبل از اعمال تغییرات در سرتاسر سایت ارزیابی کنید.

با استراتژی های مناسب متناسب با نیازهای هر وب سایت، گرفتن و حفظ امتیازات شما در حالت سبز امکان پذیر است.


تصویر ویژه: BestForBest/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور