تحقیقات سریعتر بک لینک رقیب با فیلترهای Clique Hunter –

ما دوست داریم پیشرفتی در Clique Hunter، یکی از قدیمی ترین ابزارهای تجزیه و تحلیل بک لینک رقیب ما، با شما به اشتراک بگذاریم.

Clique Hunter که در سال 2010 راه‌اندازی شد، ابزاری است که به شما کمک می‌کند کشف کنید کدام وب‌سایت‌های فردی بیشترین پیوندها را به گروهی از وب‌سایت‌های دیگر دارند. به عنوان مثال، می توانید بررسی کنید که چه کسی به رقبای شما پیوند می دهد، اما به شما پیوند نمی دهد. اکثر پلتفرم های پیشرو بک لینک ابزار مشابهی را ارائه می دهند. Moz و Ahrefs برداشت خود را “Link Intersect” می نامند و Semrush آن را “Backlink Gap Analysis” می نامد.

مهم نیست که کدام ارائه دهنده را ترجیح می دهید، این روش تجزیه و تحلیل رقابتی می تواند به کشف فرصت های جدید برای دسترسی و تعامل کمک کند. این تئوری می گوید که سایت هایی که به تعدادی از سایت های مشابه سایت شما لینک می دهند، احتمال بیشتری برای مشارکت موفق دارند. در حالی که شرایط فردی ممکن است متفاوت باشد، این رویکرد باید دسته ای از سرنخ های مرتبط و بالقوه واجد شرایط را به شما می دهد.

آیا می خواهید در مورد یافتن فرصت ها با Clique Hunter اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ این معرفی ویدیویی از متخصص بک لینک کن مک گافین را بررسی کنید. شکارچی با شکار دسته برای لینک سازی سریعتر و بهتر.

با استفاده از Clique Hunter

Clique Hunter مدت‌هاست که در یافتن سایت‌هایی که به رقبای شما پیوند دارند، اما نه به شما، سرآمد بوده است.

برای استفاده از آن…

  • دسته‌ای از سایت‌ها یا آدرس‌های اینترنتی مرتبط را وارد کنید که مورد علاقه شما هستند (مثلاً وب‌سایت شما و تعدادی از رقبایتان).
  • سپس دامنه‌های ارجاع‌دهنده برتر را برای همه آنها واکشی می‌کنیم و جادوی تجمع پشت صحنه را انجام می‌دهیم.
  • فهرستی از دامنه‌های برتری که پیدا کرده‌ایم، همراه با تعداد دفعاتی که هر کدام به دامنه‌ها (یا URL) مختلف در گروه شما پیوند می‌دهند، دریافت کنید.

برای اینکه منظور ما را به شما نشان دهیم، در اینجا چند نتیجه اولیه برای جستجوی رستوران محلی آمده است. ممکن است بتوانید وب‌سایت‌های روزنامه‌های محلی را ببینید، و راهنماهای محلی «چه خبر است» تقریباً به همه مؤسسات پیوند دارند.

جدولی از نتایج Clique Hunter

برای جستجوی کوچکتر مانند این، تنها 78 نتیجه وجود دارد. یعنی ۷۸ دامنه مختلف در Fresh Index ما وجود دارد که حداقل به دو وب‌سایت که وارد کرده‌اید، لینک‌های بالایی دارند. پیمایش این فهرست آسان است و قابل مدیریت به نظر می رسد. من خوشحال خواهم شد که شروع به جستجوی نامزدهای بالقوه برای دسترسی به پیوند کنم.

با این حال، برخی از جستجوهای Clique Hunter هستند عظیم. در واقع، اگر چهار ارائه دهنده اصلی پلتفرم بک لینک را از پاراگراف مقدمه تا این پست وبلاگ جستجو کنیم، مجموعه ای از نتایج با تقریباً 23000 ردیف دریافت می کنیم!

این تعداد زیادی جستجوی دستی برای یافتن طلا است.

جدولی از داده های Clique Hunter که 22928 نتیجه را نشان می دهد

و با این کار، ما خوشحالیم که به اشتراک بگذاریم که اکنون می توانید نتایج Clique Hunter خود را فیلتر کنید.

فیلترها سطح جدیدی به تجزیه و تحلیل شما می‌افزایند و به شما این قدرت را می‌دهند که در Majestic بیشتر تحقیق کنید و احتمالاً در زمان کمتری سرنخ‌های بیشتری پیدا کنید. اکنون می‌توانید فوراً فهرست دامنه‌های منطبق خود را فیلتر کنید، و این به شما کمک می‌کند فهرستی از 23000 سایت را به چیزی قابل مدیریت و مرتبط‌تر بیاورید.

با این حال، برای این پست وبلاگ، به لیست 78 کاندید پیوند بالقوه برای رستوران های محلی خود بازگردیم. نقش آفرینی به عنوان یک رستوران داری که به دنبال لینک است بی نهایت جالب تر از جستجوی بک لینک برای ابزار بک لینک است!

در اینجا مجموعه اولیه نتایج دوباره برای ده دامنه ما است.

فلشی که به نوار فیلتر اشاره دارد

فیلترهای جدید Clique Hunter در ردیف دوم پایین قرار دارند. اگر از ابزارهای دیگر Majestic مانند Site Explorer استفاده می کنید، باید دقیقاً همان جایی باشند که انتظار دارید.

آنها با فیلتر کردن دامنه ها در لیست نتایج شما کار می کنند. برای این مثال، من قصد دارم وانمود کنم که من مرغ یاردبردز هستم، و به دنبال یافتن وب سایت هایی هستم که به سایر رقبای من پیوند دارند، اما نه من.

توجه: ما نسخه کوچک‌تری از Link Opportunities را در سال 2019 منتشر کردیم. می‌توانید درباره نحوه استفاده Ken McGaffin از آن در یک مطالعه جداگانه بیشتر بخوانید. (https://blog.majestic.com/development/new-clique-hunter-update-filter-sites-that-link-in-link-be-your-competitors-but-not- you/)

اولین قدم این است که دامنه خود را از فیلتر «فرصت‌های پیوند» انتخاب کنید.

فلشی که به فیلتر فرصت های پیوند اشاره می کند

… btw، تعداد در کنار دامنه، تعداد وب‌سایت‌های نتیجه است که انجام ندهید به هر یک از سایت های رقیبی که وارد کرده اید پیوند دهید. این فهرست به خودی خود نشان دهنده این است که کدام وب سایت های یک گروه «محبوب ترین» هستند. در این مورد، دامنه برتر، Original Patty Men، تنها 20 فرصت از 78 فرصت دارد. این بدان معنی است که 58 دامنه از 78 دامنه در نتایج ما قبلا، پیش از این به آنها لینک دهید

اما، در حال حاضر، من می خواهم به فرصت ها برای مرغ یاردبردز فیلتر کنم. من دامنه آنها را از بازشو انتخاب می کنم.

من اکنون 69 سایت احتمالی دارم که می توانم برای پیوند به آنها مراجعه کنم، زیرا آنها به رقبا لینک می دهند و نه من.

با این حال، من متوجه شده ام که دو وب سایت وجود دارند که برای این مجموعه نتایج نامناسب به نظر می رسند، زیرا عنوان صفحه چینی دارند. این سایت‌ها – می‌توانند- سایت‌های معتبری باشند که در شهر من بررسی رستوران‌های چینی زبان را ارائه می‌دهند، اما وقتی از آنها بازدید کردم، شبیه سایت‌های جمع‌آوری خارج از موضوع با کیفیت پایین‌تر به نظر می‌رسند.

فلشی که به دو ردیف با عناوین صفحه چینی بسیار طولانی اشاره دارد.  آنها نامناسب به نظر می رسند زیرا سایر عناوین صفحات به زبان انگلیسی هستند.

از آنجایی که هر دو سایت امتیاز Trust Flow پایینی دارند، من قصد دارم از اولین فیلتر Clique Hunter خود، Trust Flow (TF) استفاده کنم تا فقط سایت های Trust Flow برتر را جستجو کنم. سه سایت با TF بین 61 تا 80 وجود دارد.

فیلتر جریان متریک

انتخاب آن گزینه نتایج من را به سه حوزه با بالاترین امتیاز TF رسانده است. این احتمالاً نتیجه بسیار کوچکی برای اجرای یک تمرین جامع است، اما شروع خوبی خواهد بود.

جدولی از نتایج Clique Hunter برای سه سایت برتر TF

اولین حوزه مورد علاقه دانشگاه شهر بیرمنگام است. برای دیدن پیوندهای آنها به رقبای خود، می توانم روی اعداد ستون سمت راست (زیر هر دامنه رقیب) کلیک کنم تا لینک های دقیقی را که آنها برای هر یک دارند، ببینم.

پیکانی که نشان می‌دهد می‌توانید مجموع پیوندها را برای دیدن پیوندهای جداگانه گسترش دهید

اوه وای اینها لینک های عالی هستند

با نگاهی به پیوندهای آنها به مردان پاتی اصلی، می توانم متوجه شوم که اینطور است دقیقا جایی که می خواهم با آن تماس بگیرم تا ببینم آیا می توانم پیوندی دریافت کنم. یک امتیاز احتمالی در اینجا وجود دارد که این پیوندها هستند نه علامت گذاری شده به عنوان NoFollow! اگر من واقعاً این کار را انجام می‌دادم، قطعاً وب‌سایت‌های دانشگاه را به لیست اطلاع رسانی خود اضافه می‌کردم.

با نگاهی به بقیه این نتایج، دامنه TF بالا بعدی که به بیش از یکی از این سایت‌ها پیوند می‌دهد، The Guardian است. فکر نمی کنم بتوانم پیوندی از یک روزنامه ملی دریافت کنم، اما روی آن کلیک کنید تا ببینید رقیب من چگونه آن را مدیریت کرده است.

پیکانی که نشان می‌دهد می‌توانید مجموع پیوندها را برای دیدن پیوندهای جداگانه گسترش دهید

متأسفانه، به نظر می رسد که این یک گزارش خبری در مورد یک جایزه باورنکردنی است که مردان اصلی Patty برنده شدند، بنابراین من احتمالاً نخواهم توانست پیوندی در آنجا دریافت کنم.

در این مرحله، می‌توانم ایده‌ای داشته باشم… از آنجایی که اولین مورد من در فهرست توسعه یک دانشگاه بود، چرا به دنبال وب‌سایت‌هایی نمی‌گردم که به طور موضوعی مرتبط با دانشگاه‌ها هستند؟

فیلتر TF را پاک می کنم (برای اجازه دادن به هر مورد Trust Flow)، سپس انتخاب می کنم اخبار / دانشکده ها و دانشگاه ها از فیلتر موضوعات یک نتیجه وجود دارد.

با استفاده از فیلتر Topical Trust Flow
پیکانی که نشان می‌دهد می‌توانید مجموع پیوندها را برای دیدن پیوندهای جداگانه گسترش دهید

به نظر می رسد این یک نتیجه عالی دیگر باشد. شرکت‌های محلی توانسته‌اند از مقالات این دامنه redbrick.me پیوندهایی دریافت کنند. شاید بتوانم تحقیق کنم تا ببینم آیا می توانیم چیزی را که آنها دوست دارند ارائه دهیم.

و از آنجا می توانم به فیلتر کردن ادامه دهم و نتایج خود را مرور کنم. فیلتر شکارچی Clique خود را امتحان کنید تا ببینید چه چیزی می توانید پیدا کنید.

به عنوان مثال، در اینجا یک نتیجه از فیلتری است که هر دامنه ای را که کمتر از 1000 دامنه ارجاع دهنده داشته باشد، حذف می کند.

نمایش فیلتر Referring Domains.

امیدواریم این راهنمای کوتاه به شما ایده‌هایی برای فیلتر کردن Clique Hunter شما داده باشد.

ما امیدواریم که فیلترهای جدید در Clique Hunter تجربه شما را از این ابزار افزایش دهند و به زمان کمتری برای حفاری داده ها در صفحات گسترده منجر شوند. واضح است که هنوز هم می‌توانید نتایج را صادر کنید، اما اکنون کنترل بیشتری بر روی داده‌هایی که می‌خواهید دارید.

ما دوست داریم بدانیم چگونه این تغییر به شما کمک می کند تا در Majestic بیشتر به دست آورید، و همچنین از بازخوردی در مورد اینکه چگونه می توانیم Clique Hunter را بیشتر برای مطابقت با نیازهای شما ارتقا دهیم، استقبال می کنیم. تیم موفقیت مشتری ما از طریق فرم تماس از نظرات شما استقبال می کند.

مشترکین موجود در طرح Pro می توانند از این ویژگی استفاده کنند. کاربران طرح Lite می توانند با هزینه ماهانه 79.99 پوند / 94.99 یورو / 99.99 دلار، به برنامه Pro ارتقا دهند تا از Clique Hunter استفاده کنند. مشترکین جدید می توانند با اشتراک در طرح PRO با هزینه ماهانه 79.99 پوند / 94.99 یورو / 99.99 دلار از Clique Hunter استفاده کنند. این با ضمانت بازگشت وجه 7 روزه برای مشتریان جدید همراه است. آن را امتحان کنید.

استیو فیتزپاتریک
آخرین پست های استیو فیتزپاتریک (همه را ببین)

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور