برنامه های بانکی آنلاین: ویژگی های اضافی بانک ها باید رقابت کنند

عکس پروفایل نویسنده

بانکداری آنلاین در یک مسیر ثابت برای موفقیت قرار دارد و از لحاظ اطمینان ، راحتی و سرعت معامله از موسسات مالی سنتی پیشی می گیرد. با وجود پیوستن شرکت های نرم افزاری خدمات مالی بیشتر به رقابت ، کاربران به طور فزاینده ای انتخاب می شوند و تحت تأثیر قرار دادن آنها دشوار می شود. برای حفظ این برتری رقابتی ، این سرویس باید ویژگی هایی را ارائه دهد که هم مطلوب و هم اصلی باشد. این مقاله مروری بر عملی ترین مسیرها برای کاوش است.

توسعه نرم افزار Fintech: یک بخش سودآور

به تعبیری ، بانکداری آنلاین امیدوار کننده ترین بخش در این دامنه است که به طور گسترده ای با عنوان IT شناخته می شود. از یک سو ، پاسخگوی تقاضای روزافزون برای محصولات شخصی و شخصی است که انقلاب دیجیتال را به جلو سوق می دهد. از طرف دیگر ، از حمایت بازیگران اصلی در بخش مالی برخوردار است.

طبق آخرین برآوردها ، ممکن است بازار بانکداری تلفن همراه ، با ارزش 715 میلیون دلار در سال 2018 ، تا سال 2026 از 1.8 میلیارد دلار فراتر رود.

بانکداری آنلاین همچنین به طور مداوم در حال افزایش محبوبیت در میان هزاره ها است ، 97٪ از آنها از خدمات بانکداری تلفن همراه استفاده می کنند – یک روند آشنا در عصر دیجیتال.

بازار در حال حاضر به تقاضا پاسخ می دهد ، با بازیگران اصلی این صنعت برنامه های تلفن همراه خود را ارائه می دهند. فقط در ایالات متحده ، لیست برترین بانک ها با خدمات آنلاین خود به نظر می رسد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور