تیم های توسعه از راه دور: سازگار شدن با کار در خانه

عکس پروفایل نویسنده

سال 2020 ثابت کرده است که به دلیل بیماری همه گیر ، یک زمان تلاش برای تیم های سازنده ، از جمله تیم های ما است. تیم ما به سرعت به یکی از مهندسی WFH تبدیل شد
تیم های سراسر جهان به دلیل قفل شدن ایجاد می شوند. ما در حال حاضر یک تیم کاملاً دور افتاده هستیم که برنامه ای برای بازگشت فوری به یک دفتر کار ، رو در رو نداریم.

کل تیم ویرایشگر TinyMCE من یک تغییر اساسی را تجربه کرده است. اما سایر تیم های توسعه دهنده نیز چنین کار نکردند و گزینه دیگری جز تغییر تیم های WFH نبودند.

در اینجا ، من اطلاعات ارزشمندی را در مورد نحوه برخورد با ما ، موانعی که با آن روبرو بودیم ، و آنچه که کار نکرده و کار نکرده است ، جمع کردم.

ارزیابی Lockdown

از جمله اولویت های ما ارزیابی وضع موجود بود. ما رویکردهای فعلی خود را در نظر گرفتیم و به روشهایی فکر کردیم که چگونه آنها را در یک محیط WFH جای دهیم.

کل تیم توسعه دهنده ما به گزینه ای نیاز داشتند که بتوانیم همچنان رفتار کنیم
و بحث های معمول ما را مدیریت کنید. بارزترین راه انطباق دادن مکالمات Slack بود. در مقابل ، به نظر می رسید که اعضای جدید تیم در حال انجام نیستند. این مسئله مسئله دیگری بود که باید به آن رسیدگی می کردیم ، با این وجود ، با توجه به اینکه ما قصد داشتیم تیم خود را قبل از همه گیری افزایش دهیم.

کار ما در Tiny متمرکز بر طاقچه است. این بدان معناست که هیچ منبع یادگیری خارج از شرکت وجود ندارد. ما از طریق بحث های یک به یک و برنامه نویسی جفت در مورد پشته و محصولات خود به کارمندان جدید کمک می کنیم. بنابراین ، ما …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور