آیا قطع شدن ابر نتیجه انتخاب قیمت نسبت به قابلیت اطمینان است؟ | دانش مرکز داده

اگرچه مکانیزم‌های پشت بسیاری از خاموشی‌های ابری در نهایت آشکار می‌شوند، برخی از مشکلات ممکن است به دلیل مبادلاتی که ارائه‌دهندگان به خاطر هزینه و سودآوری انجام می‌دهند، تکرار شوند.

کرت سیفرید، مدیر ارشد بلاک چین و مدیر پروژه‌های ویژه با اتحاد امنیت ابری، می‌گوید که اکثر قطعی‌های ابری به به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار یا تغییرات پیکربندی اشتباه است. او و دیگر کارشناسان می‌بینند که ابر با ویژگی‌های جدیدی که برای برآورده کردن تقاضا و انتظارات برای نوآوری به‌طور فزاینده‌ای پیچیده‌تر می‌شود، با این حال تلاش برای انتشار به‌روزرسانی‌ها می‌تواند منجر به کاهش برخی از گوشه‌ها شود. سیفرید می‌گوید: «در نهایت، این یک شکست انسانی است، زیرا آنها باید آن را بیشتر آزمایش می‌کردند.

دانستن مشکل همیشه مشکل را حل نمی کند

او می‌گوید اگرچه مشکلات عمده‌ای که منجر به خاموشی می‌شوند نسبتاً شناخته شده‌اند، اما فراگیر بودن و ضرورت ابر برای تجارت مدرن به این معنی است که چاره‌ای جز همراهی با شیوه‌های ارائه‌دهندگان فعلی وجود ندارد. «بیشتر کسب‌وکارها به این دلیل که مشتریان قرار است چه کاری انجام دهند، این معامله را انجام می‌دهند؟ ترک کردن؟ سیفرید می‌گوید این بخشی از مشکل است. “هزینه این قطعی ها تا حد زیادی خارجی است.”

به خواندن ادامه دهید در هفته اطلاعات

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور