آموزش هوشمند: استفاده از الکسا در کلاس K-12

عکس پروفایل نویسنده

@johnvoiceIpervox

Ipervox یک ابزار آنلاین ساده برای ایجاد برنامه های صوتی است (مهارت الکسا ، عملکرد Google).

در حالی که روشهای زیادی برای استفاده از فناوری در یادگیری دیجیتال وجود دارد ، هوش مصنوعی نشان دهنده روند جدید یادگیری است. امروزه ، بسیاری از معلمان با استفاده از دستگاه های الکسا و اکو در کلاس ، به عنوان یک ابزار یادگیری ، مزایایی می یابند.

ممکن است فرصت هایی که توسط بلندگوهای فعال شده با صدا و فناوری های صوتی ارائه می شود محدود به نظر برسد. با این وجود ، در بسیاری از کلاسهای درس K-12 ، توانایی دستیابی به اطلاعات با گفتن بلند آنها ، نحوه تجربه و تفسیر دانش آموزان را تغییر می دهد.

عملی بودن استفاده از الکسا در کلاس

آمازون الکسا یک فناوری AI دستیار مجازی صوتی است که در Amazon Lab126 توسعه یافته است. این می تواند به مصرف کنندگان کمک کند تا لیست کارها را تنظیم کنند ، هشدارها را تنظیم کنند ، موسیقی پخش کنند ، اطلاعات آب و هوا و ترافیک را دریافت کنند ، پادکست ها و کتابهای صوتی را بشنوند و موارد دیگر.

با این حال ، آخرین پیشرفت های آن باعث شده است که بتواند به روش های هوشمند آموزش کمک کند. الکسا نه تنها می تواند به ویژگی های اساسی خود کمک کند بلکه امکان ایجاد تجربه های سفارشی را نیز فراهم می کند. این قابلیت شخصی سازی توسط بسیاری از معلمان استفاده شده است.

بسته به محیط ، استفاده از الکسا در کلاس به روش های مختلفی قابل انجام است. می توان از آن برای گوش دادن به داستان ها ، خواندن توسط الکسا ، یا … استفاده کرد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور