اعلام راه حل های جدید تبلیغات موسیقی برای رسیدن به Gen Z

با استفاده از موسیقی پرطرفدار در شلوارک، برند خود را به آگاهی برسانید

فرصت رسیدن به Gen Z به همین جا ختم نمی شود. این مخاطب از ویدئوهای کوتاه برای شرکت در فرهنگ پاپ، کشف آهنگ های جدید و تعامل با هنرمندان موسیقی مورد علاقه خود استفاده می کند. YouTube Shorts بیش از 1.5 میلیارد کاربر ماهانه وارد شده و بیش از 50 میلیارد بازدید روزانه را جمع آوری کرده است. به همین دلیل است که در ماه‌های آینده، ما آزمایشی را آغاز خواهیم کرد موسیقی پرطرفدار در شلوارک برای تبلیغ کنندگان

موسیقی در شورت زندگی خود را به خود می گیرد و از طریق روندها و چالش ها محبوبیت خود را افزایش می دهد. اخیراً، طرفداران Gen Z در سرتاسر جهان به سراغ Shorts رفتند و از مایلی سایرس «گل‌ها» به‌عنوان موسیقی پس‌زمینه محتوای خود استفاده کردند و تمام روش‌های تمرین عشق به خود را نشان دادند.

این Shorts میلیون‌ها بازدید دریافت کرد و به تمام روش‌های خلاقانه‌ای که Gen Z از ویدیوی کوتاه در YouTube برای بیان خود و ارتباط با هنرمندان استفاده می‌کند صحبت می‌کند. به زودی، برند شما می‌تواند با احاطه کردن شورت‌ها با استفاده از موسیقی پرطرفدار، عشق را به خود جلب کند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور