خلاصه در مقابل هاب اسپات: مقایسه عمیق CRM

پیدا کردن حق مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) پلت فرم برای کسب و کار شما بسیار مهم است. با گزینه های زیادی که وجود دارد، مرتب کردن همه سر و صداها دشوار است CRM مناسب را انتخاب کنید برای کسب و کار شما

برای مثال Nutshell و Hubspot را در نظر بگیرید. هر دو پلتفرم مجموعه گسترده ای از ابزارهای تجزیه و تحلیل بازاریابی را ارائه می دهند، اما یکی از آنها برش بالا است و به شما کمک می کند تا روابط معناداری با مشتریان خود ایجاد کنید.

به خواندن ادامه دهید تا بفهمید چرا انتخاب Nutshell به Hubspot انتخاب مناسبی برای تجارت شما است و چگونه این دو در مقابل یکدیگر قرار می گیرند.

کمپین های بازاریابی دیجیتال ما بر معیارهایی که بهبود می یابند تأثیر می گذارد نتیجه شما

مشاهده نتایج بیشتر

WebFX نتایج زیر را برای مشتریان به ارمغان آورده است:

3 میلیارد دلار

در درآمد مشتری

7.8 میلیون

سرنخ برای مشتریان ما

5.2 میلیون

تماس های تلفنی مشتری

مقایسه خلاصه در مقابل هاب اسپات

از کمک به مدیریت مخاطبین تا داشتن گردش کار قابل تنظیم، یک CRM باید با نیازهای منحصر به فرد کسب و کار شما سازگار باشد. بنابراین، Hubspot و Nutshell چگونه ویژگی‌های کلیدی CRM را با هم مقایسه می‌کنند؟ به جدول خلاصه زیر نگاهی بیندازید و برای اطلاعات بیشتر در مورد Nutshell و Hubspot به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مخلص کلام HUBSPOT
قیمت گذاری 16 تا 67 دلار برای هر کاربر در ماه 0 تا 1600 دلار در ماه
امتحان رایگان؟ بله، 14 روز رایگان است بله، 14 روز رایگان است
پشتیبانی مشتری چت آنلاین زنده، پشتیبانی ایمیل چت آنلاین زنده و پشتیبانی ایمیل در Starter Plan (پشتیبانی مشتری در طرح رایگان محدود به انجمن)
اتوماسیون فرآیند فروش خطوط لوله قابل تنظیم نامحدود 2 خط لوله معامله قابل تنظیم
ایمیل های بازاریابی و توالی چکه های خودکار می تواند 150 ایمیل در ماه به صورت رایگان ارسال کند. هزینه اضافی برای هر تماس بالاتر از حد مجاز (2500 مخاطب اضافی برای 35 دلار) 1000 مخاطب بازاریابی گنجانده شده است. هزینه اضافی برای هر تماس بالاتر از حد مجاز (2000 مخاطب اضافی برای 50 دلار)
توالی ایمیل های شخصی مشمول؛ توالی ایمیل های شخصی را می توان به گونه ای تنظیم کرد که به طور خودکار بر اساس مرحله خط لوله فعال شوند مشمول
گزارش های فروش و تجزیه و تحلیل مشمول 10 داشبورد، 10 گزارش در هر داشبورد
اطلاعات تماس و سوابق شرکت نامحدود تا 15 میلیون
ویژگی های مدیریت خط لوله تابلوی کشیدن و رها کردن، نمای فهرست، نمای نقشه، نمای نمودار تخته بکشید و رها کنید
قالب های ایمیل نامحدود محدود به 5000
فرم های وب قابل جاسازی مشمول مشمول
ادغام ایمیل بومی Gmail، Exchange، Office 365، Outlook Gmail، Exchange، Office 365، Outlook
ادغام تقویم گوگل، مایکروسافت 365 گوگل، مایکروسافت 365

طرفداران Hubspot

هاب اسپات یکی از محبوب ترین پلتفرم های CRM بیهوده نیست. بسیاری از مردم به دلیل کاربر پسند بودن این نرم افزار و قابلیت های مدیریت تیم قوی آن به سمت این نرم افزار جذب می شوند. ناگفته نماند، Hubspot یک طرح رایگان برای افراد و تیم های کوچک ارائه می دهد – یک گزینه عالی برای کسانی که به دنبال آزمایش Hubspot قبل از تعهد به یک نرم افزار هستند.

برخی از محبوب ترین ویژگی های Hubspot عبارتند از:

  • مدیریت کارها: کاربران به راحتی می توانند وظایفی را برای ساده کردن گردش کار و افزایش بهره وری و کارایی به اشتراک بگذارند و به آنها اختصاص دهند.
  • ابزارهای اتوماسیون و توالی یابی: Hubspot دارای ابزارهای اتوماسیون و توالی برای تیم ها برای خودکارسازی وظایف تکراری و تنظیم توالی ایمیل استراتژیک است که زمان را برای تعاملات معنی دار با مشتری آزاد می کند.
  • پیگیری و همکاری تیم: Hubspot یک پلتفرم CRM مشترک با قابلیت های ردیابی برای جلسات، زمان بندی ها، قرار ملاقات ها و موارد دیگر است، بنابراین همه اعضای تیم شما می توانند در همان صفحه بمانند.
  • پشتیبانی مشتری: Hubspot یک تیم پشتیبانی مشتری پاسخگو دارد که به صورت 24 ساعته در دسترس است تا به همه سؤالات کاربر کمک کند.

معایب Hubspot

در حالی که Hubspot دارای مزایایی است که آن را به یک گزینه CRM محبوب تبدیل می کند، اما دارای معایبی نیز هست که باعث شده بسیاری از افراد در مورد آن تجدید نظر کنند. برخی از آن معایب عبارتند از:

  • قیمت گذاری: همه ویژگی‌های Hubspot دارای قیمتی هستند و برای بسیاری از کسب‌وکارها و شرکت‌های کوچکتر، این قیمت بالاست. Hubspot انواع برنامه های ماهانه پولی در دسترس دارد، اما اگر بخواهید به همه چیزهایی که Hubspot ارائه می دهد دسترسی داشته باشید، گران می شوند.
  • رابط کاربری: اگر با نرم افزار CRM آشنا نیستید یا اصلاً با آن آشنا نیستید، Hubspot می تواند برای یادگیری و پیمایش دشوار باشد. در حالی که دارای مجموعه ای از ویژگی ها برای استفاده است، بسیاری از آنها اغلب در پشت دیوارهای پرداخت پنهان هستند، که بیشتر قابلیت های استفاده را محدود می کند.
  • مسائل یکپارچه سازی و سفارشی سازی: گزینه‌های سفارشی‌سازی Hubspot محدود است و پیاده‌سازی آن می‌تواند دشوار باشد، که سفارشی‌سازی پلتفرم بر اساس گردش کار و نیازهای منحصربه‌فرد شرکت شما را به چالش می‌کشد. قابلیت‌های یکپارچه‌سازی با ابزارهای شخص ثالث نیز غیرقابل انعطاف هستند.
  • فعالیت اشتباه گزارش شده: به خصوص وقتی صحبت از ابزارهای یکپارچه می شود، کاربران با مواردی از مشکلات همگام سازی داده ها مواجه شده اند که منجر به گزارش اشتباه فعالیت می شود.
  • قابلیت های محدود ایجاد گزارش: با برنامه‌های اساسی Hubspot، قابلیت‌های گزارش‌دهی می‌تواند محدود شود و بسیاری از کاربران را مجبور به ارتقاء برای داشتن قابلیت‌های پیشرفته‌تر ایجاد گزارش کند.

چرا Nutshell را به Hubspot انتخاب کنید؟

Nutshell دارای چند مزیت متمایز است که آن را کامل می کند جایگزین Hubspot، شامل:

رابط کاربری بصری و کاربر پسند

داشبورد اصلی crm خلاصه

بنابراین، چه چیزی استفاده از Nutshell را بسیار آسان تر از Hubspot می کند؟ ساده است – Nutshell بر رشد متمرکز است و برای مقیاس کسب و کار شما و نیازهای آن طراحی شده است. مهمتر از همه، Nutshell ساده و در عین حال قدرتمند است.

به جای زنگ ها و سوت های پر زرق و برق، Nutshell رابط کاربری خود را ساده نگه می دارد و مهمترین ابزارهای فروش و بازاریابی را در اولویت قرار می دهد و در عین حال فضایی را برای کاربران ایجاد می کند تا هر یک از داشبوردهای خود را مطابق با نیازهای منحصر به فرد کسب و کار خود سفارشی کنند.

قیمت مقرون به صرفه

هنگام مقایسه قیمت‌های Nutshell در مقابل Hubspot، یک برنده واضح وجود دارد – Nutshell یک CRM قدرتمند و مقرون‌به‌صرفه است که شامل ویژگی‌های قوی و داده‌ها، افراد و فضای ذخیره‌سازی نامحدود برای همه برنامه‌ها است.

با برنامه‌های CRM از 16 تا 67 دلار برای هر کاربر در ماه، تعداد زیادی ویژگی عالی نسبت به قیمت دریافت می‌کنید. افزونه‌های مقرون‌به‌صرفه برای همه مشتریان در دسترس هستند و به ازای شرکت قیمت دارند، بنابراین شما همیشه آنچه را که برای آن پرداخت می‌کنید دریافت می‌کنید.

اتوماسیون و سفارشی سازی پیشرفته

داشبورد خط لوله سرب crm خلاصه

داشتن یک CRM انجام وظایف تجاری تکراری مانند پاسخ دادن به ایمیل ها و ارتباط با مشتریان را برای شما آسان تر می کند. اگر یک CRM داشته باشید که خودکار کردن وظایف را دشوار می کند، این همه معنایی ندارد.

خوشبختانه، Nutshell دارای ابزارهای پیشرفته اتوماسیون و سفارشی سازی است تا بتوانید فرآیندهای تجاری را ساده کنید، مانند:

  • فروش و توالی چکه ایمیل
  • یادآوری تیم
  • ایمیل هایی که توسط اقدامات مشتری ایجاد می شوند
  • قالب های ایمیل
  • لیست های ایمیل
  • گزارش فروش و تجزیه و تحلیل

فرآیندهای یکپارچه سازی یکپارچه

ادغام یک برنامه شخص ثالث با CRM خود مشکلی با Nutshell نیست. مشتریان خلاصه از یکپارچه سازی یکپارچه برای پلتفرم های اصلی مانند Gmail، Microsoft Office و غیره برخوردار می شوند. به این ترتیب، می توانید مهمترین ابزارهای تجاری و بازاریابی خود را به CRM خود متصل کنید و همه آنها را از یک مکان به راحتی مدیریت کنید.

همراه با آسان کردن ادغام ابزارها، Nutshell ده ها فرصت ادغام را بلافاصله ارائه می دهد، مانند:

  • Google Suite
  • زاپیر
  • کتاب های سریع
  • دراپ باکس
  • و بیشتر!

ادغام مورد نظرتان را نمی بینید؟ نترسید – تیم مهندسی پشتیبانی Nutshell همیشه در دسترس است تا به شما کمک کند فناوری خود را به هم متصل کنید.

گزارش و تجزیه و تحلیل دقیق

داشبورد گزارش گیری و تجزیه و تحلیل crm خلاصه

چه در حال جمع‌آوری بینش در مورد مشتریان خود باشید و چه اینکه چگونه آنها در خط لوله فروش خود حرکت می‌کنند، Nutshell دارای گزارش‌دهی دقیق و ابزارهای تحلیلی است که به شما در درک اطلاعات مشتری و فروش شما کمک می‌کند. با استفاده از داشبوردهای گزارش‌دهی قابل تنظیم Nutshell، عملکرد فروش خود را به راحتی ردیابی، مشاهده و پیش‌بینی کنید و حتی جریان سرنخ و فروش از دست رفته خود را تجزیه و تحلیل کنید.

تیم پشتیبانی مشتری با تجربه

در نهایت، وقتی با Nutshell کار می کنید، هرگز تنها نیستید. چه با یک سکسکه کوچک مواجه شوید یا به پشتیبانی فنی نیاز داشته باشید، تیم پشتیبانی مشتری مبتنی بر انسان Nutshell همیشه برای کمک در دسترس است. مهم نیست که کدام برنامه قیمت گذاری را انتخاب می کنید، می توانید از طریق ایمیل یا چت آنلاین زنده با تیم Nutshell تماس بگیرید.

ما مشارکت های بلندمدت را تقویت می کنیم تا کسب و کار شما داشته باشد نتایج بلند مدت

بیش از 90 درصد از مشتریان WebFX تا سال 2 کمپین خود به همکاری با ما ادامه می دهند.

از مشتریان خوشحال ما بشنوید

امروز جایگزین نهایی Hubspot را با کمک WebFX کاوش کنید

اکنون که در مورد Nutshell در مقابل Hubspot بحث کردیم، شما آماده شروع جستجوی خود برای CRM هستید. هر پلتفرمی را که انتخاب می کنید، مطمئن شوید که پلتفرمی را انتخاب می کنید که متناسب با کسب و کار، نیازها و بودجه شما باشد.

احساس می کنید به کمک بیشتری برای CRM خود نیاز دارید؟ با کمک کارشناسان بازاریابی دیجیتال WebFX، می توانید از CRM خود نهایت استفاده را ببرید و با استراتژی های CRM سفارشی متناسب با کسب و کارتان، فروش خود را تسریع کنید. بهترین قسمت؟ برخی از صندلی های Nutshell همراه با WebFX هستند MarketingCloudFX، ابزار بازاریابی اختصاصی ما.

سطح فروش خود را با خلاصه و WebFX امروز توسط تماس با ما به صورت آنلاین برای دریافت قیمت رایگان، یا با ما تماس بگیرید 888-601-5359 برای یادگیری بیشتر

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور