فارغ التحصیلان New Gen Z به هوش مصنوعی مسلط هستند و آماده پیوستن به نیروی کار هستند | دانش مرکز داده

توهم نیست جوان‌ترین نسلی که وارد نیروی کار می‌شود، ممکن است آماده‌ترین نسل برای قهرمانی و استفاده از هوش مصنوعی مولد در محل کار باشد.

برای ماه‌ها، بسیاری از این افراد تازه‌کار در حال بررسی قابلیت‌های این فناوری هستند، مهارت‌های خود را تقویت می‌کنند و یاد می‌گیرند که چگونه آن را به بهترین نحو در وظایف خود به کار ببرند. و در حالی که برخی در مورد مضرات بالقوه هوش مصنوعی محتاط هستند، بسیاری از آنها بیشتر مجذوب این فناوری هستند تا اینکه نگران این فناوری باشند.

نائومی دیویس، فارغ‌التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از موسسه فناوری جورجیا، که از هوش مصنوعی برای کمک به او برای بیان واضح ایده‌هایش به صورت کتبی استفاده می‌کند، گفت: «من واقعاً درباره هوش مصنوعی و کارهایی که می‌تواند انجام دهد هیجان‌زده هستم. “من هر هفته از آن استفاده کردم [of my last semester]یا حداقل با آن بازی کرد.”

هوش مصنوعی مولد با ادغام شدن در ابزارهای محل کار مانند ارائه دهندگان ایمیل، ویرایشگرهای گرافیکی، ابزارهای بهره وری و برنامه های کدنویسی، سروصدای زیادی به پا می کند. علیرغم هشدار برخی رهبران، از جمله سازندگان هوش مصنوعی، در مورد سناریوهای روز قیامت که در آن این فناوری بر بشریت تسلط پیدا می‌کند، صدها هزار دانش‌آموز Gen Z – کسانی که بین سال‌های 1997 تا 2012 متولد شده‌اند – آن را آزمایش کرده‌اند، و در برخی موارد، حتی مورد آزمایش قرار گرفته‌اند. توسط مدارس خود تشویق می شوند تا آن را کشف کنند. اکنون به‌عنوان استخدام‌های جدید، ژنرال Z ابزارهای هوش مصنوعی خود را به کار می‌آورد و استفاده بیشتر در آینده را تسریع می‌کند. نظرسنجی اخیر مرکز تحقیقات Pew نشان می دهد که افراد جوان بیشتر از همتایان مسن خود در محل کار از هوش مصنوعی استفاده می کنند.

طبق داده های اداره آمار کار ایالات متحده، ژنرال Z سال گذشته بیش از 13 درصد از نیروی کار غیرنظامی را تشکیل می داد. و انتظار می‌رود که این تعداد افزایش یابد زیرا جوان‌ترین نسل Z که به زومر نیز معروف است، هنوز چندین سال از پیوستن به نیروی کار فاصله دارد.

زومرها از زمانی که تایکس بودند، در معرض دستگاه‌ها و خدمات دیجیتالی قرار گرفتند – قدیمی‌ترین آن‌ها در زمان راه‌اندازی گوگل حدود یک سال عمر داشتند. شان پیچلر، استاد مدیریت در کالج تجارت و اقتصاد در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا، فولرتون، گفت: در نتیجه، آنها تمایل به کشف فناوری های جدید از جمله هوش مصنوعی دارند.

او گفت: “آنها اولین نسل بومی دیجیتال هستند.” وی افزود که بسیاری از دانش آموزان با ارتباط دیجیتال از طریق متن و رسانه های اجتماعی بزرگ شدند. “آنها عادت دارند روز به روز از فناوری استفاده کنند.”

زومرها به چت ربات ChatGPT از OpenAI تکیه کرده اند تا به آنها کمک کند نامه های پوششی بنویسند، مقاله ها را ویرایش کنند، ایده ها را تدوین یا شفاف کنند، کد را بررسی کنند و حتی در امور مالی خود کمک کنند. و برخی از دانشگاه ها هوش مصنوعی مولد را به دلیل ترس از تقلب به جای ممنوع کردن آن، بخشی از برنامه درسی خود قرار می دهند.

این مورد برای دانشجویانی بود که ترم گذشته در کلاس نویسندگی کایل جنسن در پردیس تمپ دانشگاه ایالتی آریزونا شرکت کردند. جنسن، همچنین مدیر برنامه های نویسندگی، گفت که قبل از اینکه ChatGPT در ماه نوامبر عرضه شود، در حال بررسی هوش مصنوعی مولد بوده است. برای کلاس خود، جنسون می خواست به دانش آموزان خود آموزش دهد و یاد بگیرد که آنها چه احساسی نسبت به این فناوری دارند و ممکن است از آن استفاده کنند.

او گفت: “من فکر می کردم این فرصتی برای آموزش سواد هوش مصنوعی است.” بیایید از این فرصت استفاده کنیم و در مورد روش های مختلف استفاده از هوش مصنوعی و اینکه در آینده ممکن است به کجا برسد فکر کنیم.

این دوره که 14 دانشجو در مدت 16 هفته گذراندند، تاریخچه هوش مصنوعی را پوشش داد و به دانش آموزان امکان دسترسی به ابزارهای مولد هوش مصنوعی را داد. جنسن سپس از دانش‌آموزان خواست تا درباره نحوه استفاده از ابزارها و همچنین مزایا و محدودیت‌های آن بحث کنند.

Ximena Vasquez Bueno، یک نویسندگی 22 ساله، گفت که از هوش مصنوعی مولد برای ویرایش برخی از مقالات خود استفاده کرده است. هوش مصنوعی گاهی اوقات یک جمله طولانی را اشتباه تعبیر می کرد، که به او کمک می کرد بفهمد کجا می تواند واضح تر و مختصرتر باشد. این اشتباهات زمانی را که از قلم انداخته بود، تصحیح کرد، زیرا اسپانیایی زبان اول اوست، و به او نشان داد که چه چیزی روی میز می آورد.

واسکوئز بوئنو، یک رشته سابق علوم کامپیوتر که در نظر دارد در سال آینده فارغ التحصیل شود، می گوید: “این به من کمک کرد تا صدای خود را به عنوان یک نویسنده بهتر تشخیص دهم و تفاوت آن با هوش مصنوعی چیست.” “من احساس راحتی می کنم که از آن برای پروژه های آینده استفاده کنم.”

هوش مصنوعی همچنین به عنوان یک منبع تحقیقاتی برای Zoomers خدمت می کند. کورتز هیل، یک رشته تجارت و تئاتر که انتظار دارد در سال آینده از دانشگاه میشیگان فارغ التحصیل شود، گفت که از هوش مصنوعی مولد برای درک مفاهیم پیچیده سرمایه گذاری با درخواست عباراتی که یک کودک 5 ساله می تواند درک کند و یافتن منابعی که می تواند برای کاغذ.

او می‌گوید: «این ترسناک است که چگونه به دنیای ما متحول می‌شود، اما من آماده هستم که به این ناراحتی متمایل شوم. “دنیای ما فقط در حال تغییر است.”

اما این فناوری فقط به زومرها در نوشتن نثر کمک نمی کند. دانیل اوسورنو ویلامیل، فارغ التحصیل رشته کامپیوتر در ماه می از فناوری جورجیا، گفت که از ChatGPT برای بررسی مجدد کد ریاضی و بررسی خود استفاده کرده است. او یک بار 300 خط کد را به آن تغذیه کرد و از آن خواست تا مشکل را پیدا کند، که انجام شد. او گفت که هوش مصنوعی مولد همچنین در امور مالی به او کمک کرده و زمینه هایی را برای کاهش هزینه ها پیدا کرده است. او گفت که هیجان زده است که ببیند چگونه می تواند در شغل مهندسی نرم افزار جدید خود در مایکروسافت در پاییز از آن استفاده کند.

او گفت: «داشتن چنین چیزی برای انجام کد صفحه دیگ بخار و به من زمان می دهد تا مشکلات واقعی را کشف کنم – چشم انداز آن هیجان انگیز است. من همیشه عاشق فناوری بودم، بنابراین هیجان انگیزتر از آن است که نگران کننده باشد.»

در حالی که برخی از کدنویسان نگران جایگزینی با هوش مصنوعی هستند، ادیت لونتوپ، که در ماه مه با مدرک مهندسی برق و علوم کامپیوتر از دانشگاه کالیفرنیا، برکلی فارغ التحصیل شد، گفت که انتظار دارد به جای اینکه آواره شود، در کنار آن کار کند.

او گفت: «کدنویسی را می‌توان به مدل‌های مولد واگذار کرد، اما بسیاری از فرآیندهای خلاقانه که بخشی از کار توسعه‌دهنده نرم‌افزار است، احتمالاً چنین نخواهد شد. ما کورکورانه کدنویسی نمی کنیم… این در مورد این است که شما چه چیزی را می توانید برای پیشرفت علم روی میز بیاورید.

دیویس، فارغ‌التحصیل رشته فناوری جورجیا که در ماه آگوست به گوگل می‌پیوندد، می‌گوید که تجربه او نشان می‌دهد که این فناوری فقط به خوبی انسان است که آن را هدایت می‌کند. این جوان 21 ساله از آن برای ایده پردازی و تجلی و شفاف سازی افکار خود استفاده کرده است. اما حتی پس از آن، او باید همه چیز را بررسی یا ویرایش کند. او زمانی یک ربات چت برای نوشتن کد داشت، اما پس از بررسی متوجه شد که نتیجه بسیار ابتدایی است.

او گفت: «بعد از آن واقعاً آرام شدم. “من متوجه شدم که شما هنوز باید از قدرت مغز خود استفاده کنید تا آن را خوب جلوه دهید.”

اما انفجار هوش مصنوعی مسیر برخی از جوانان را تغییر داده است. رونا وانگ که اخیراً از مؤسسه فناوری ماساچوست در رشته ریاضی و علوم کامپیوتر فارغ التحصیل شده است، شغلی را که فکر می‌کند ممکن است در معرض اتوماسیون باشد را رد کرد. در عوض، او تصمیم گرفت مدرک کارشناسی ارشد را در برنامه نویسی که به سخت افزار نزدیک تر است ادامه دهد.

او گفت: “مطمئناً این به این است که جلوتر از منحنی ها بمانیم.” “یک قانون سرانگشتی خوب این است که به دنبال مشاغل و مهارت هایی باشید که نیاز دارند [judgment] یا به نحوی تحقیق کنید.”

زومرها با وجود هیجانی که دارند، آسیب های احتمالی را نادیده نمی گیرند. برخی می گویند که نگران پیامدهای هوش مصنوعی، از جمله توانایی آن در انتشار اطلاعات نادرست، تنبل کردن افراد برای یادگیری، بالا بردن سطح مشاغل ابتدایی و تبدیل شدن به راهی برای کارفرمایان برای کاهش هزینه ها هستند – حتی اگر به معنای کاهش کیفیت باشد. از کار

اندرو اوچر، که مدرک بازیگری خود را از دانشگاه میشیگان گرفته است، گفت که اعتصاب نویسندگان در هالیوود باعث شد او احساس تعارض کند. او ارزش استفاده از هوش مصنوعی را برای تحقیقات توسعه شخصیت می داند، اما همچنین نگران است که شرکت ها بتوانند از آن برای تولید یا نوشتن خلاقانه و سایر زمینه هایی که او امیدوار است دنبال کند، استفاده کنند.

او گفت: «من واقعاً نگران هستم که ممکن است عادت کنیم بیش از حد به هوش مصنوعی وابسته شویم و سود را بیش از مردم بدانیم. “این واقعا ترسناک است زیرا [creativity is] یکی از قوی ترین دارایی های من است.”

نولان اهلرز، فارغ التحصیل هنر میشیگان، که به تازگی کارشناسی ارشد خود را در سازهای کوبه ای و موسیقی مجلسی به پایان رساند، گفت: اما توانایی های هنری هوش مصنوعی هنوز آنقدر چشمگیر نیست، حداقل در موسیقی. او آزمایش برخی از همسالان خود را در مورد چگونگی استفاده از آن برای تولید موسیقی تماشا کرده است. اما با استفاده از آن برای نامه‌های پوششی، فکر می‌کند که برای کارهای اداری مناسب‌تر است.

او گفت: “چه آن را بخواهی یا نه، اینجاست.” “بنابراین می‌توانید همین حالا نحوه استفاده از آن را بیاموزید و از تمام مزایای آن بهره مند شوید. اجتناب عصبی از آن برای ما سود چندانی نخواهد داشت.”

برای بسیاری از زومرها، هوش مصنوعی بیشتر به عنوان یک فناوری جدید برای کمک به صرفه جویی در زمان و ایجاد مهارت های جدید دیده می شود.

مشعل امتیاز، فارغ‌التحصیل برکلی و مهندس نرم‌افزار جدید مایکروسافت، گفت: «من احساس نمی‌کنم که این یک مرحله باشد. “این یکی از آن چیزهایی است که استفاده خواهد شد و فقط بیشتر و بیشتر… و فقط بخشی از زندگی روزمره ما خواهد شد.”

دانیل ابریل، واشنگتن پست

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور