شغل دانشمند داده در آمازون: آنچه کسب خواهید کرد ، یاد می گیرید و روی آن کار می کنید

ناتان در عکس پروفایل StrataScratch Hacker Noon

@ناتانروسیدیناتان در StrataScratch

من دوست دارم محتوا و ابزار ساختن برای دانشمندان داده ایجاد کنم. www.stratascratch.com

بدانید که دانشمند بودن داده در آمازون به چه معناست! حقوق ، نقش ها و تجربه مورد نیاز آنها ، انواع موقعیت های داده و روند مصاحبه آنها.

آمازون دات کام ، بزرگترین شرکت اینترنتی در جهان است و در تمرکز خود بر “تمایل مشتریان به قیمت های پایین تر ، انتخاب بهتر و خدمات مناسب” منحصر به فرد است. آمازون بزرگترین خرده فروش آنلاین جهان است و این علاوه بر محصولاتش در فناوری دستیار AI ، خدمات پخش جریانی و رایانش ابری است. آمازون توسط جف بزوس در گاراژ خود در سال 1994 تأسیس شد و آمازون در حال حاضر نزدیک به 1.3 میلیون کارمند در سراسر جهان دارد ، پس از اضافه کردن حدود نیم میلیون نفر در سال 2020.

آمازون بیش از 200 میلیون مشترک در خدمات تحویل دو روزه خود ، آمازون پرایم ، و همچنین بیش از 150 میلیون کاربر تلفن همراه در برنامه آمازون دارد ، با آمازون بازار بیش از 300 میلیارد دلار محصولات در طول سال 2020 منتقل کرده است. به ذکر است که آمازون تقریباً نیمی از بازار زیرساختهای ابری عمومی جهان را از طریق شرکت تابعه خود ، خدمات وب آمازون (AWS) در اختیار دارد که از طریق آن بیش از 380 میلیارد دلار درآمد خالص از فروش کسب کرده است.

علاوه بر این ، همه مدل کسب و کار “شیفته مشتری” آمازون است ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور