شتاب سریع سلامت دیجیتال [infographic]

عکس پروفایل برایان والاس هکر ظهر

@برایان والاسبرایان والاس

بنیانگذار @ NowSourcing. همکار @ Hackernoon ، مشاورGoogleSmallBiz ، Podcaster ، اینفوگرافیک

بسیاری از ما عاشق فناوری هستیم. جهان را آسان تر ، سریعتر کرده و به ما امکان می دهد با چیزهایی ارتباط برقرار کنیم که قبلا هرگز قادر به انجام آنها نبوده ایم. تقریباً همه افراد دارای تلفن هوشمند یا دسترسی به رابط دیجیتال هستند ، این فقط روشی است که جهان امروز کار می کند.

فناوری تأثیر پایداری بر زندگی ما گذاشته است اما یک صنعت وجود دارد که تا همین اواخر در برابر تغییر فناوری مقاومت کرده است: حوزه پزشکی. قابل درک است که با میلیون ها پرونده محرمانه و یک محیط کار سریع ، حوزه پزشکی تمایلی به آزمایش روش های جدید نداشته است.

با این حال ، اخیراً افزایش دیجیتالی شدن باعث شده است که بسیاری از پزشکان وقتی به دنیای دیجیتال می رسد برگ جدیدی برگردانند. اکنون بیش از 90 درصد پزشکان از رسانه های اجتماعی به صورت حرفه ای استفاده می کنند. پذیرش فناوری یک روند دو طرفه است و پزشکان برای تغییر کامل نیاز به حمایت بیمار دارند.

پزشکان به احتمال زیاد این حمایت را نمی دیدند ، با این وجود افراد همه گیر COVID-19 مجبور به استفاده از خدمات مراقبت های بهداشتی دیجیتال شدند. این در واقع مزایای مراقبت های بهداشتی دیجیتال را به بیماران نشان می دهد و مشخص شده است که آنها در واقع این خدمات را ترجیح می دهند.

نه تنها …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور