5 روش برای اولویت بندی بلاگ محصول شما

عکس پروفایل الکس اومیر هکر ظهر

@الکس-اومیرالکس اومیر

بنیانگذار و مدیر عامل شرکت در stepsize.com ، SaaS برای اندازه گیری و مدیریت بدهی فنی

هر شخص در شرکت شما احتمالاً نظر متفاوتی در مورد بزرگترین اولویت شرکت دارد. اما کدام پروژه باید اولویت بندی شود؟ خوشبختانه روش های بسیار خوبی وجود دارد که به شما کمک می کند تا محصولات خود را در اولویت قرار دهید.

این مقاله عناوین زیر را پوشش می دهد:

  1. مدیر محصول: مهارت های دیوانه وار بیشتر از یک گله دار گربه
  2. بک لاگ محصول چیست؟
  3. وظایف پس انداز محصول چیست؟
  4. اهمیت اولویت بندی موارد عقب مانده شما
  5. 5 موردی که هیچ کس درمورد اولویت بندی تعداد زیادی محصول عقب نگذاشته است
  6. روش 1: ماتریس تلاش ضربه
  7. روش 2: رتبه بندی پشته
  8. روش 3: روش MoSCoW
  9. روش 4: اولين كوتاه ترين وزنه اول روش 5: اولويت بندي داده محور

مدیر محصول: مهارت های دیوانه وار بیشتر از یک گله دار گربه

مدیر محصول را به عنوان قهرمان ناخوانده به عنوان شخصی که باید گربه ها را گله کند وارد کنید و همه و همه کارها را با هم جمع کنید تا از رعایت ضرب العجل ها ، علامت گذاری کارها ، کدگذاری و انتشار محصولات اطمینان حاصل کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=HCA1usnTJk8

این فقط به خاطر متمرکز نگه داشتن همه و به سررسید نبودن است ، بلکه باید به اندازه کافی چابک باشد تا وظایف و اهداف را تقویت کند و خواسته های مدیران و کاربران تغییر کند. هر مدیر محصول خوبی باید از نزدیک آشنا باشد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور