راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین: رویکرد «دگرگون» راهی برای رفتن است

قبل از اینکه این ایده را متوقف کنید مانند یک سگ فکر کنید. صنعت رو به رشدی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید. یک CRM با یک مدل مبتنی بر تراکنش با هزینه کم برای هر تراکنش انتخاب کنید. استفاده از یک مدل پرداختی را در نظر بگیرید که همچنین به شما امکان می دهد این فرآیند را طی کنید، و همه چیز برای به دست آوردن مزایای داشتن یک کسب و کار آنلاین که ارزش آن را دارد به دست آورید!

تصویر
عکس پروفایل نون هکر بهزاد شریفی

بهزاد شریفی

مدیر اجرایی ResponseCRM

آیا تا به حال رویای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین را در سر می پرورانید اما به این دلیل که فکر می کردید شروع به کار هزینه زیادی دارد، دست از کار کشیده اید؟

شاید ایده خوبی برای یک محصول داشتید و نمی خواستید روی موجودی و سایر هزینه های اولیه سرمایه گذاری کنید تا به فروش شما کمک کند. اگر این چیزی است که شما را متوقف می کند، شاید وقت آن رسیده است که «بنشینید»، «بمانید» و قبل از اینکه این ایده را متوقف کنید، مانند یک سگ فکر کنید.

درست است. گفتم مثل سگ فکر کن. تا زمانی که خواندن این مقاله را به پایان رساندید، قول می دهم که متوجه خواهید شد که چگونه می توانید کسب و کار آنلاین خود را توسعه دهید و آن را به یک موفقیت بزرگ تبدیل کنید.

درخت سمت راست را پارس کنید

برای نشان دادن، بیایید تصور کنیم که چه انگیزه‌ای باعث شد یک مرد، او را الکس بنامیم، تا با کمک رکس، سگش و «چشنده» بتا، کسب‌وکار جدیدی ایجاد کند. مانند بسیاری از افراد دیگر در طول همه گیری، الکس و دوست دخترش Mindy تصمیم گرفتند که زمان خوبی برای گرفتن سگ است. رکس نگه داشت…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور