راهنمای نهایی اشکالات محصول: قسمت 1

عکس پروفایل نویسنده

@اسکات میدلتوناسکات میدلتون

اسکات مدیر عامل و بنیانگذار Terem ، شرکت پیشرو در زمینه تولید محصولات فناوری استرالیا است.

اشکالات محصول یکی از رایج ترین و مورد قبول ترین قسمت های محصولات با تکنولوژی ساختمان است. با این حال ، اشکالات اغلب نادیده گرفته می شوند و یا یک فکر بعدی ، به ویژه هنگامی که می خواهیم در مورد چگونگی بهبود بهره وری و در نهایت ، دستیابی به نتایج بهتر برای مشتریان فکر کنیم.

اشکالات محصول خیلی محبت نمی کنند زیرا سکسی نیستند و بیشتر با مشکلات یا به شکل شدیدتر ، بلایا همراه هستند. آنها می توانند از خفیف آزار دهنده تا علت نابودی یک موشک 1 میلیارد دلاری یا از دست رفتن 440 میلیون دلار در 30 دقیقه باشد.

اشکالات حتی می توانند یک موضوع تابو باشند. برخی از افراد می خواهند باور كنند كه چنین اتفاقی نمی افتد یا نمی خواهند در مورد آنها صحبت كنند تا در اینكه در كارشان بد جلوه نگیرند ، خطر نكنند.

هیچ کس قصد ندارد اشکال را به محصولات وارد کند – من هرگز نقشه راهی ندیده ام که اشکال تیمی را بخواهد معرفی کند – اما اشکالات محصول باید برای آنها برنامه ریزی شود زیرا اجتناب ناپذیر هستند.

آنها بسیار رایج هستند به طوری که وزارت بازرگانی ایالات متحده نتیجه گرفت كه “خطاهای نرم افزاری ، یا خطاها ، آنقدر شایع و مخرب است كه سالانه حدود 59 میلیارد دلار یا حدود 0.6٪ از تولید ناخالص داخلی برای اقتصاد ایالات متحده هزینه دارد.”

آمار کلان به کنار ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور