8 روش عملی برای تبدیل شدن به یک مدیر بهتر

عکس پروفایل نویسنده

@پیش ریختنپاوان کومار

بلاگر و بازاریاب ورودی

آیا می خواهید مدیری شوید که مردم بتوانند از آن پیروی کنند؟ مدیریت افراد آسان نیست. مدیر بهتر شدن اتفاقی نیست که به طرز جادویی یک شبه رخ داده باشد. شما باید در بهبود مهارت های مدیریتی خود سرمایه گذاری کنید.

مهارت های خوب صبر ، خرد و تجربه می خواهد.

مدیران در بهبود مشارکت کارمندان در محل کار نقش حیاتی دارند. توسعه مهارت های رهبری و مدیریتی شما می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند. در این مقاله ، 8 روش اثبات شده برای مدیر بهتر شدن را پیدا خواهید کرد.

1. تیم خود را بشناسید

اگر می خواهید مدیر بهتری شوید ، با شناخت بهتر تیم خود شروع کنید. و این فراتر از حفظ نام آنهاست. خواه تعداد انگشت شماری از همکاران یا تیم بزرگی داشته باشید ، باید سعی کنید آنها را به درستی درک کنید. این شامل سوابق و نقشهای فعلی آنها می باشد.

بهترین راه برای ایجاد درک سالم بین شما و عضو تیم این است که یک مکالمه یک به یک با آنها داشته باشید.

به یاد داشته باشید که همه در صحبت کردن در یک گروه برتری ندارند. برخی از کارمندان ممکن است در پایان در مورد نقش ها ، چالش ها و چگونگی کمک گرفتن از شما وقتی شخصاً با آنها صحبت می کنید ، بهتر به شما باز شوند.

اطمینان حاصل کنید که از آنها در مورد احساس کار در سازمان به ویژه نقش آنها س theirال می کنید و …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور