محافظت در برابر دستکاری بازار با DeFi

عکس پروفایل نویسنده

@تاشو خوردهرمزنگاری باز شده

Crypto Unfolded کار خود را به عنوان یک علاقه خالص برای ارزهای رمزپایه آغاز کرد. ما در مورد بیت کوین می نویسیم!

تجارت دفی با افزایش تعداد افراد بیشتری که به مرور به سیستم عامل ها پیوسته اند رونق می یابد و ارزش کل قفل شده در دفی در حال افزایش است.

با این حال ، حتی برای کارشناسان دفی ، خطرات زیادی در ارتباط با دفی وجود دارد ، یکی از بزرگترین تهدیدها دستکاری در بازار است ، سیستم عامل های بزرگی مانند Sushiswap رنج می برند.

به تازگی ، پلت فرم DYP با قول ارائه یک پرچین در برابر دستکاری بازار راه اندازی شده است. DYP یک اکوسیستم دفی است که برای کمک به سرمایه گذاران در کسب پاداش منفعلانه برای Staking ، کشاورزی و شرکت در استخرهای استخراج ETH طراحی شده است. DYP توکن اصلی خود را دارد که به آن توکن DYP می گویند و هدف آن جذب سرمایه گذاران به سیستم عامل است.

این پلتفرم منابع زیادی را برای ، Staking ، تولید محصول و سایر ویژگی ها برای افزایش قابلیت اطمینان در نظر گرفته است. به مطالعه عملکرد برخی از ویژگیهای DYP ادامه دهید.

گیر کردن

در سیستم عامل ، باید برخی از نشانه های ارائه دهنده نقدینگی را در اختیار داشته باشید تا در مقررات نقدینگی مشارکت کنید و در نهایت پاداش کسب کنید.

DYP در حال حاضر دارای چهار استخر استثنایی از جمله DYP-ETH ، DYP-USDT ، DYP-USDC ، DYP-WBTC است. برای پیوستن افراد به سیستم عامل هیچ محدودیتی وجود ندارد ، بنابراین موانع ورود کمتر است.

بیشترین DYP …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور