تجزیه و تحلیل سواری BIXI مونترال با داده ها و تصاویر

تصویر
عکس پروفایل مشاوره MindTrades هکر ظهر

اگر در مونترال زندگی یا کار می کنید ، احتمالاً از یکی از 700 ایستگاه Bixi عبور کرده اید. و بدون شک با “Bixists” روبرو شده اید ، یعنی دوچرخه سوارانی که سوار یکی از دوچرخه های خاکستری (یا شاید یک دوچرخه آبی) می شوند. این بیکسی است. این ترکیبی است بین “بیچرخه “و” TaXI“برای تأکید بر مفهوم استفاده از دوچرخه درست مثل تاکسی.

در حالی که محبوبیت آن رو به افزایش است ، فرصتی عالی برای تجزیه و تحلیل جنبه های مختلف داده های Bixi ، به ویژه در مونترال خواهد بود. هدف یافتن نتایجی است که می تواند به بهبود کیفیت خدمات کمک کند ، به مشتریان کمک می کند تا نزدیکترین ایستگاه Bixi خود را پیدا کنند ، بیشترین و کمترین زمان را برای تحویل گرفتن Bixi و سایر خدمات مفید مشتری. برای این مطالعه موردی خاص ، ما از مجموعه داده های باز استفاده خواهیم کرد.

مجموعه داده ها

مجموعه داده هایی که در این تحلیل استفاده خواهیم کرد عبارتند از:

مجموعه داده های مربوط به سواری bixi بیش از چهار میلیون رکورد دارد. داده ها شامل کد ایستگاه شروع و پایان ، تاریخ شروع و پایان به علاوه زمان ، مدت زمان در ثانیه و جزئیات عضویت است. پرونده با تمام جزئیات ایستگاه (Stations.csv) شامل جزئیات ایستگاه در برابر کد ایستگاه آنها مانند کد ، نام ، آدرس ، مختصات ، وضعیت فعال است. پرونده های آب و هوا (noaa-daily-weather-data.csv) حاوی اطلاعات آب و هوا در طول سال مانند تاریخ ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور