چین ضربه دیگری به معدنچیان رمزنگاری خود وارد می کند

(بلومبرگ) – چین ضربه دیگری به صنعت رمزنگاری شده خود وارد کرد ، در حالی که استان آنهویی تبدیل به جدیدترین متعهدی شد که با استفاده از ماشین های تشنه قدرت برای ضرب بیت کوین و سایر ارزهای مجازی برخورد جدی خواهد کرد.

hf365.com گزارش داد ، آنهویی قصد دارد تا سه سال آینده تمام پروژه های استخراج رمزنگاری را تعطیل کند. به گزارش پورتال خبری ، این استان که در فاصله کمتر از سه ساعت با شانگهای از طریق قطار سریع السیر در شرق چین واقع شده است ، همچنین پروژه های جدید را که نیاز به مقدار زیادی انرژی یا مصرف برق دارند و مراکز داده را به طور منظم احداث می کند ، مهار خواهد کرد. ، که متعلق به یک گروه رسانه ای وابسته به دولت هفی ، پایتخت آنهویی است. به کسی استناد نکرد.

آخرین تحول که به لیست طولانی اقدامات اخیراً چین در جهت تقویت صنعت ارز رمزنگاری شده اضافه می کند ، در حالی صورت می گیرد که بیت کوین در انتهای دامنه اخیر در حدود 30 تا 40 هزار دلار معامله شده است. دارایی دیجیتال در روز چهارشنبه با 2.6٪ کاهش به 31،665 دلار رسید که کمترین میزان در بیش از دو هفته است.

در اواخر ماه گذشته ، گفته می شود Ya’an ، شهری با نیروی آبی فراوان در استان سیچوان ، اقدامات گسترده ای را انجام داده است ، به گفته یک منبع دولتی گفت که این شهر طی یک سال تمام عملیات استخراج Bitcoin و Ether را از بین خواهد برد. مغولستان داخلی در اوایل سال جاری متعهد شد که تمام پروژه های استخراج رمزنگاری را تا آوریل متوقف کند. Cailian گزارش داد که استان یوننان همچنین تحقیق در مورد استفاده غیرقانونی برق توسط شرکت های استخراج بیت کوین را آغاز کرده است.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور