تازه های فنی نباید دردناک باشند | دانش مرکز داده

زیرساخت فناوری اطلاعات شرکت شما چندین سال است که ایجاد شده است و شما شروع به تجربه مشکلات کرده اید. با افزایش سن این سیستم های فناوری اطلاعات، خرابی قطعات سخت افزاری تشدید می شود و هزینه های تعمیر و نگهداری به طور پیوسته افزایش می یابد. علاوه بر این، نگرانی‌های مربوط به عملکرد و سازگاری در مورد راه‌اندازی برنامه‌های کاربردی مدرن و خدمات داده در این پلت‌فرم‌های قدیمی دارید. همه این مسائل نشان می دهد که ارتقای زیرساخت نزدیک است. به نظر می‌رسد که آخرین به‌روزرسانی فناوری خود را به پایان رسانده‌اید، و اکنون زمان دیگری فرا رسیده است.

در حالی که چرخه‌های به‌روزرسانی سخت‌افزار ممکن است طولانی‌تر شوند – به طور متوسط ​​تا پنج سال در مقایسه با سه سال در سال 2015 – به‌روزرسانی منظم تجهیزات حیاتی برای بهینه‌سازی هزینه‌ها و عملکرد فناوری اطلاعات ضروری است. تحقیقات IDC نشان می دهد که هزینه های عملیاتی سرورها پس از چهار سال افزایش می یابد و سه برابر بیشتر از بلافاصله پس از جایگزینی می شود.

تکیه بر تجهیزات قدیمی نه تنها خطرات عملیاتی را معرفی می کند، بلکه تیم های فناوری اطلاعات را که باید بر نوآوری کسب و کار تمرکز کنند، مانع می شود. بنابراین، رهبران فناوری اطلاعات چگونه می‌توانند فرآیند تازه‌سازی را ساده‌سازی کنند، هزینه‌ها را کاهش دهند و تأثیر آن را بر تیم‌های خود به حداقل برسانند؟

به نظر می رسد که پاسخ آسان حرکت به ابر است. اما در حالی که ابر عمومی جایگاه خود را دارد، برای رشد قابل پیش بینی، حجم کاری سازمانی با منابع فشرده ایده آل نیست. با هزینه های خروج غیرقابل پیش بینی، پیش بینی هزینه ها تقریبا غیرممکن است. و با افزایش حجم کاری هوش مصنوعی، هزینه ها ممکن است بیشتر شود.

خوشبختانه، گزینه‌های به‌روزرسانی فناوری فراتر از مهاجرت‌های ابر عمومی در مقیاس بزرگ یا به‌روزرسانی‌های عمده در محل وجود دارد. یک استراتژی ترکیبی فناوری اطلاعات به خوبی برنامه ریزی شده می تواند به شما در ارزیابی حجم کاری و تعیین بهترین مکان بر اساس هزینه، عملکرد و امنیت کمک کند. در بسیاری از موارد، بهره‌برداری از زیرساخت‌های درخواستی در یک تسهیلات هم‌مکانی، انعطاف‌پذیری ابر عمومی و کنترل، امنیت، پیش‌بینی‌پذیری هزینه و عملکرد مرکز داده را فراهم می‌کند.

در اینجا سه ​​چالش متداول وجود دارد که باید هنگام شروع یک سفر به روز رسانی فناوری در نظر بگیرید.

غلبه بر هزینه بالای تعویض سرور

برای بسیاری از شرکت‌ها، به‌روزرسانی‌های فناوری مانند یک چرخه معیوب به نظر می‌رسد – به محض اینکه یکی به پایان رسید، زمان شروع دوره بعدی فرا رسیده است. محدودیت‌های بودجه معمولاً مانع اصلی نوسازی زیرساخت‌ها، همراه با عدم مشارکت اجرایی است.

بسیاری از رهبران فناوری اطلاعات برای جلوگیری از هزینه‌های پنهان و پیچیدگی ابر عمومی و در عین حال کاهش نیاز به داشتن و نگهداری سخت‌افزار خود، به ارائه‌های محاسباتی به عنوان یک سرویس فلزی روی آورده‌اند. راه‌حل‌های فلزی لخت از محاسبات کالای کم‌هزینه تا پیشنهادات کلاس سازمانی برای بارهای کاری با کارایی بالا، که از طریق اشتراک‌های انعطاف‌پذیر ارائه می‌شوند، متغیر است.

طبق گفته گارتنر، استفاده از فلز لخت به عنوان یک سرویس (BMaaS) طی 1 تا 3 سال آینده اتفاق خواهد افتاد، تا حدی به دلیل تمایل به مدل‌های اشتراک ابری. سازمان ها همچنین از تامین سریع، قیمت گذاری قابل پیش بینی و بهبود عملکرد، قابلیت اطمینان و امنیت بهره مند می شوند.

مدیریت موانع انتقال داده

هنگام جابجایی بارهای کاری در حین به‌روزرسانی، مدیریت انتقال داده و سازگاری می‌تواند پیچیده و پرهزینه باشد و اغلب شامل جابه‌جایی از پلتفرم‌های قدیمی به جدید است.

مشارکت با ارائه‌دهنده مرکز داده، داده‌ها را برای عملکرد بالاتر محلی نگه می‌دارد، در حالی که معمولاً هزینه‌های خروج مرتبط با انتقال داده‌ها به خارج از پلتفرم‌های ابری عمومی را حذف می‌کند. این رویکرد همچنین امکان ادغام آسان‌تر با سیستم‌های موجود را در مقابل افزایش حجم کاری به ابر عمومی فراهم می‌کند.

پرداختن به محدودیت های منابع

تکمیل یک به روز رسانی کامل فناوری می تواند پرسنل و منابع ارزشمند فناوری اطلاعات را تحت فشار قرار دهد. فراتر از هزینه‌های سخت‌افزار جدید، تیم‌ها باید به‌طور سنتی محیط‌های تکراری را مستقر کنند، برنامه‌ها و داده‌ها را انتقال دهند، از ثبات اطمینان حاصل کنند و زیرساخت‌های قدیمی را از بین ببرند.

برخی از ارائه‌دهندگان مراکز داده، پارچه‌های شبکه‌ای را توسعه داده‌اند که مشتریان را قادر می‌سازد تا به راحتی به فلزات، ذخیره‌سازی و خدمات اتصال متقابل بر حسب تقاضا متصل شده و مصرف کنند. این قابلیت می تواند مسیر به روز رسانی فناوری را تا حد زیادی ساده کند. این پارچه های مرکز داده تجویزی نیستند. بلکه به شما این امکان را می‌دهند که خدمات مورد نیاز برای به‌روزرسانی فناوری خود را – از جمله سرورها، ذخیره‌سازی و اتصال شبکه – با کلیک یک دکمه تهیه کنید.

با این رویکرد، نه تنها از صرفه اقتصادی یک سرویس درخواستی بهره مند می شوید، بلکه با کاهش یا حذف مدیریت فیزیکی سرور، مدیریت شبکه و مداخله مداوم انسانی، کارایی را نیز افزایش می دهید. این امر زمان ارزشمندی را برای اولویت‌های تجاری و نوآوری آزاد می‌کند.

برخی از ارائه دهندگان همچنین پورتال های جامعی با معماری مبتنی بر API برای مشاهده بلادرنگ و مدیریت از راه دور ارائه می دهند. این قابلیت ها باعث کیفیت خدمات بالاتر، کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری و سرعت بخشیدن به زمان حل پس از مدرن سازی می شود.

در حالی که ضروری است، به روز رسانی های فنی نباید دردناک باشند. راه‌حل‌هایی مانند فلز لخت به‌عنوان یک سرویس و مشارکت‌های کلیدی با ارائه‌دهندگان مرکز داده می‌توانند به شما کمک کنند زیرساخت‌های خود را با قابلیت پیش‌بینی و کنترل بیشتر هزینه مدرن‌سازی کنید – به شما این امکان را می‌دهند که زیرساخت امروز را بهینه کنید و در عین حال برای نوآوری فردا آماده شوید.

جیم لیپس معاون مهندسی فروش Cyxtera است.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور