مشکل آلودگی پلاستیک در جهان یک چالش بزرگ و پیچیده است – بیش از 91 درصد از پلاستیک حتی بازیافت نمیشود و در محلهای دفن زباله باقی میماند یا اقیانوسها و جوامع ما را پر از زباله میکند. کاهش ضایعات پلاستیکی مستلزم آن است که کل صنایع گرد هم آیند و اقدامات معنادارتری انجام دهند.
برای ما در Google، این به معنای تجدید نظر در رویکردمان در مورد نحوه تهیه محصولات، سرو غذا و کاهش ضایعاتمان است. ما به دنبال تغییر از استفاده از محصولات یکبار مصرف یکبار مصرف در خدمات خدمات غذایی در محل خود به راه حل های قابل استفاده مجدد هستیم – خواه بسته بندی میان وعده باشد یا تغییر در بسته بندی مورد استفاده در هنگام توزیع و تحویل. کاهش «و در نهایت حذف پلاستیکهای یکبار مصرف» به جلوگیری از موج پلاستیکی که سیاره ما را آلوده میکند، کمک میکند.
بنابراین، برای کمک به کاهش بیشتر ردپای پلاستیک در سراسر خدمات غذایی و روشن کردن راهحلهای در حال ظهور، چالش پلاستیک یکبار مصرف خود را راهاندازی میکنیم. اگر شما یک شرکت مواد غذایی و نوشیدنی با راه حل های بسته بندی یکبار مصرف و بدون پلاستیک هستید، از شما دعوت می کنیم تا در چالش شرکت کنید. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری پیدا کنید و درخواست دهید.
چگونه می توانید کمک کنید
چالش یکبار مصرف پلاستیک – که با همکاری شرکت مدیریت خدمات غذایی برتر Canteen و سایر شرکای خدمات غذایی میزبانی میشود – به شرکتهای مواد غذایی با بستهبندی بدون پلاستیک یکبار مصرف این فرصت را میدهد تا راهحلهای خود را در ایالات متحده آمریکا آزمایش کنند. کافه های مبتنی بر و میکرو آشپزخانه.
محصولات باید با مقررات فدرال، ایالتی و محلی ایمنی غذا و استانداردهای برنامه Google Food برای ملاحظات بهداشتی، زیست محیطی، اجتماعی و مالی مطابقت داشته باشند. فینالیست ها این فرصت را خواهند داشت تا محصولات خود را به گوگل و اپراتورهای پیشرو جهانی مواد غذایی عرضه کنند تا آنها را در دفاتر ما در ایالات متحده گسترش دهند.
سفر ما به سوی آینده ای پایدار
کاهش ردپای پلاستیکی ما تنها راهی است که ما در راستای تعهدات پایداری خود در سراسر عملیات، مشارکت و محصولات کار می کنیم. در طول دو سال گذشته، ما انواع محصولات پلاستیکی یکبار مصرف خریداری شده از طریق زنجیره تامین خود را ترسیم کرده ایم و با توزیع کنندگانی که از ظروف قابل استفاده مجدد و بادوام بیشتری برای حمل کالا استفاده می کنند، شریک شده ایم. برای ایجاد تأثیر حتی گستردهتر در صنعت، ما با برخی از این شرکتها کار میکنیم تا از پلاستیکهای یکبار مصرف در فعالیتهایشان دوری کنند.
برای تحقق جهانی پایدارتر، ما باید گذار به یک اقتصاد دایره ای را تسریع کنیم – اقتصادی که مواد، محصولات و خدمات را تا زمانی که ممکن است در گردش نگه می دارد. پیشرفتی که دیدهایم همچنان به ما انگیزه میدهد تا سهم خود را انجام دهیم و آیندهای پایدارتر برای همه بسازیم، و امیدواریم دیگران برای مقابله با این چالش به ما بپیوندند.